Domov
 

Hitre povezave
Novice in obvestila

Vstop v Net.Stik

natisni natisni pišite nam pišite nam rezervacija termina rezervacija termina
Kaj potrebujem za dostop do elektronskega bančništva Net.Stik kot fizična oseba?

Za dostop do elektronskega bačništva Net.Stik kot fizična oseba lahko izbirate med sledečimi možnostmi:

1. Kvalificirano digitalno potrdilo (KDP) na pametnem mediju (USB ključku, ki omogoča direktno uporabo na poljubnem računalniku) ali

2. Aplikacija, ki generira enkratna gesla* in se namesti na vašo mobilno napravo – GEG aplikacija ali

3. Generator enkratnih gesel* v velikosti kalkulatorja - GEG tablica ali

4. Generator enkratnih gesel* v velikosti kreditne kartice - GEG kartica.

 

Osebni računalnik z dostopom do interneta in spletni brskalnik Internet Explorer, Mozilla Firefox ali Chrome. Z namenom zagotovitve najvišje stopnje varnosti vam priporočamo uporabo najnovejših različic spletnih brskalnikov skladnih z vašim operacijskim sistemom.

 

*Generator enkratnih gesel po vnosu PIN kode ustvari časovno veljavno 8-mestno numerično geslo, s katerim nato vstopite v elektronsko banko Net.Stik ali mNet.Stik. Vsaka od zgoraj naštetih možnosti opravlja enako varnostno funkcijo, med seboj se razlikujejo le po obliki.

 

Pomembno! Prijav novih kvalificiranih digitalnih potrdil, ki niso izdana na pametnem mediju, po 3.8.2015 ne bomo več sprejemali. Obstoječi uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil boste do Net.Stik-a lahko dostopali do izteka njihove veljavnosti, pri čemer vam svetujemo, da zaradi vaše dodatne varnosti še pred potekom preidete na eno izmed možnosti iz naše ponudbe.

Kaj je kvalificirano digitalno potrdilo (KDP)?

- Kvalificirano digitalno potrdilo je standardiziran elektronski dokument.

- Sestavljeno je iz javnega in privatnega dela.

- Javni del je znan vsem, privatni pa le lastniku.

- Je enakovredno elektronski osebni izkaznici.

 

Kot standardne dokumente, ki so enakovredni osebni izkaznici, jih lahko uporabljamo za:

- dokazovanje avtentičnosti uporabnikov,

- elektronsko podpisovanje dokumentov,

- šifriranje zaupnih podatkov,

- elektronsko bančništvo,

- storitve E-uprave,

- storitev moja.posta.si.

Certifikat SIGEN-CA/POŠTA®CA/HALCOM–CA že imam. Ali lahko do Net.Stika dostopam z obstoječim KDP?
Do Net.Stika lahko dostopate z obstoječim digitalnim potrdilom SIGEN-CA/POŠTA®CA/HALCOM–CA. V kolikor elektronskega bančništva Net.Stik še nimate, je potrebno izpolniti Zahtevek za odobritev storitev elektronskega bančništva (NS1), na katerem navedete serijsko številko in overitelja KDP. Samo prijavo KDP (v kolikor Net.Stik že imate) sicer naredite z Zahtevkom za spremembe elektronskega bančništva (NS3).

Na novo sem prevzel KDP POŠTA®CA/SIGEN-CA oz. obnovil Halcom. Ob vstopu v Net.Stik se sedaj uporabniška številka ne izpiše. Kaj moram storiti?
Potrebna je prijava KDP prek serijske številke. Prijavo KDP storite z Zahtevkom za spremembo elektronskega bančništva (NS3 za fizične oz. NS4 za pravne osebe), na katerem nam sporočite serijsko številko novega KDP. V primeru obnovitve Halcom kartice nam posredujete pisno potrdilo o istovetnosti.

Kako lahko uredim zamenjavo KDP Pošta®ca za KDP Sigenca?
Potrebna je prijava KDP prek serijske številke. Prijavo KDP storite z Zahtevkom za spremembo elektronskega bančništva (NS3 za fizične oz. NS4 za pravne osebe), na katerem nam sporočite serijsko številko novega KDP.

V Net.Stik vstopam prvič. Kakšno je geslo za dostop?

Ob vklopu dostopa elektronske banke Net.Stik, boste osebno geslo za vstop prejeli s priporočeno pošto. Svetujemo vam, da si geslo ob prvem vstopu spremenite (Nastavitve – Sprememba gesla).

Kaj storiti v primeru suma zlorabe KDP oz. vdora v računalnik, na katerem je nameščen KDP?

Kvalificirano digitalno potrdilo (KDP) je potrebno preklicati na eni od ustreznih certifikatskih agencij:

POŠTA®CA:

Za preklic KDP je na voljo več načinov:
- Oddate izpolnjeno vlogo za preklic digitalnega potrdila, ki jo najdete na spletni strani Pošt®ce (Vloge in politika) ali osebno v eni od registracijskih pisarn. Po preklicu digitalnega potrdila boste o tem obveščeni na vaš e-naslov.
- Preko telefona tako, da nam sporočite geslo za preklic, katerega ste navedli na vlogi za pridobitev. Če tega gesla nimate, potrdila ne morete preklicat preko telefona. 
- Pošljete elektronsko podpisan mail na naslov info.postarca@posta.si s še veljavnim digitalnim potrdilom.

SIGENCA:
 
Preklic potrdil za fizične osebe:
 Opis postopka preklica
Preklic v nujnem primeru (možnost zlorabe potrdila ipd.): telefonska številka 01 4788777.

Preklic potrdil za poslovne subjekte
 Opis postopka preklica
 Preklic v nujnem primeru (možnost zlorabe potrdila ipd.): telefonska številka 01 4788777.
 
HALCOM-CA 
 
Kdaj in zakaj preklicati digitalno potrdilo?

Preklic potrdila lahko imetnik potrdila ali zastopnik oz. prokurist pravne osebe zahteva kadarkoli, mora pa ga zahtevati v primeru: 
- Ko imetnik potrdila zamenja ključne podatke, povezane s potrdilom (ime ali priimek, davčna številka uporabnika, naziv podjetja, davčna številka podjetja, elektronski naslov, zaposlitev in podobno)
- Ko se ugotovi ali sumi, da je prišlo bodisi do razkritja ključa za podpisovanje bodisi do zlorabe potrdila
- Nadomestitve potrdila z drugim potrdilom (npr. ob izgubi pametne kartice, izgubi gesla za dostop do podatkov na kartici in podobno).
HALCOM-CA lahko prekliče potrdilo tudi brez zahteve imetnika v primerih iz prvega odstavka ali na podlagi zahteve pristojnega sodišča, sodnika za prekrške ali upravnega organa.

Preklic digitalnega potrdila v dveh korakih:

1. KORAK:
Izpolnite zahtevek za preklic

- zahtevek za preklic za PRAVNE OSEBE (PDF) 

Preklic mora obvezno vsebovati ime in priimek imetnika ter naziv podjetja. Če je le možno, vpišite tudi serijsko številko pametne kartice ali serijsko številko potrdila (št. pametne kartice se ne zahteva v primeru izgube, uničenja oz. odtujitve). 

2. KORAK:
Oddajte zahtevek za preklic







 

Pri prijavi v Net.Stik javi sledeče: ˝Prišlo je do napake pri prijavi v Net.Stik! Napaka pri prijavi: Napačno geslo.˝ Kaj to pomeni?
Sporočilo se pojavi, v kolikor pri vstopu v Net.Stik vtipkate drugačno geslo, kot ste ga za dostop v Net.Stik prvotno določili. Geslo je napačno. Pozorni morate biti na male in velike črke, saj je sistem na to občutljiv.

Pri prijavi v Net.Stik mi javi sledeče: "Prišlo je do napake pri prijavi v Net.Stik! Napaka pri prijavi: Zaradi prekoračenega števila napačno vpisanega gesla je dostop zavrnjen!" Kaj to pomeni?

Sporočilo se pojavi, v kolikor pri vstopu v Net.Stik vtipkate drugačno geslo, kot je za dostop v Net.Stik določeno. Geslo je napačno. Pozorni morate biti na male in velike črke, saj je sistem na to občutljiv.

Pri vstopu v Net.Stik javi napako ˝Strani ni mogoče prikazati (The page cannot be displayed)". Kaj naj storim?
Na splet se najverjetneje povezujete prek usmerjevalnika (ang. routerja). V tem primeru preverite in poskrbite, da je na routerju odprt port 443. Prav tako mora biti omenjeni port odprt tudi na požarnem zidu in morebitnih drugih programih, ki skrbijo za internetno varnost.

Pozabil sem geslo za dostop do Net.Stika. Kako dobim novega?

Novo osebno geslo za uporabo storitve STIK, lahko naročite prek pisnega zahtevka v poslovni enoti banke.
*Izdaja novega gesla se zaračuna po veljavnem ceniku banke Sparkasse.


 

Uporabniška številka se ne izpiše!

Če se vam uporabniška številka ne izpiše, pomeni, da spletna stran ne prepozna vašega kvalificiranega digitalnega potrdila (KDP). Vzroki so lahko naslednji:
- KDP ni veljavno
- ob vstopu je izbrano napačno KDP
- KDP pri banki še ni registrirano
- KDP v vašem spletnem brskalniku ni nameščeno
- potrebno je pobrisati zgodovino brskanja (Ctrl+Shift+Delete)


*Če za avtentikacijo uporabljate enkratno geslo (OTP) brez KDP, je potrebno uporabniško številko vpisati ročno!

Pri prijavi v Net.Stik mi javi sledeče: "Prišlo je do napake pri prijavi v Net.Stik! Zaradi prekoračenega števila napačno vpisanega gesla je dostop onemogočen!" Kaj to pomeni?

Sporočilo se pojavi, ko je dostop onemogočen zaradi 3-krat vpisanega napačnega gesla. Pozorni morate biti na male in velike črke, saj je sistem na to občutljiv. Za ponovno aktivacijo dostopa lahko uporabite storitev Tel.Stik na številki 01/583-6666 ali pa nas obiščete v najbližji poslovalnici in preko pisne vloge zahtevate reaktivacijo dostopa.  

Pri vstopu v Net.Stik javi sledeče: ˝Za uporabo Net.Stika potrebujete veljavno kvalificirano digitalno potrdilo, ki vam ga mora izdati BANKA SPARKASSE d.d.˝

Razlogi so lahko sledeči:
- nimate veljavnega KDP (npr. izguba zaradi formatiranja računalnika oz. postavitve računalnika na novo),
- KDP je potekel,
- izbirate napačen KDP,
- KDP ni pravilno izvožen/uvožen,
- internetni brskalnik zazna preteklo sejo – v tem primeru svetujemo, da zaprete vsa okna brskalnika in ga ponovno zaženete ter vstopite v Net.Stik prek naše spletne strani www.sparkasse.si (ne prek bližnjice).

V kolikor težava ni odpravljena, pokličite naš Center bančnih storitev in informacij na telefonsko številko 01 583 66 66 ali pri izdajatelju kvalificiranega digitalnega potrdila (SIGENCA,  POŠTA®CA  in HALCOM–CA.) preverite, če je KDP pravilno nameščen in aktiven.

Pri vstopu v Net.Stik javi napako ˝Strani ni mogoče prikazati (The page cannot be displayed)". Kaj naj storim?

Najpogostejši razlogi za napako so:

- Zaprta vrata 443, preko katerih poteka varna povezava (https). V tem primeru preverite in poskrbite, da so omenjena vrata na vaši omrežni povezavi omogočena/odprta - na usmerjevalniku (ang. Router), na požarnem zidu in morebitnih drugih programih, ki skrbijo za internetno varnost.

- Izključen varnostni protokol TLS; spletni brskalnik mora imeti omogočene varnostne protokole TLS, medtem ko mora biti protokol SSL 2.0 izključen

- Poškodovano digitalno potrdilo; Vašemu dig.potrdilu manjka zasebni ključ (ang. Private Key) V tem primeru vam svetujemo, da se obrnete na tehnično podporo izdajatelja dig.potrdila. V primeru, da imate izdelano varnostno kopijo potrdila, le-tega ponovno uvozite v brskalnik. (To je aktualno le pri potrdilih, ki so nameščena v brskalniku in niso shranjena na pametnemu mediju - USB ključu ali pametni kartici).

Na istem računalniku imam za dostop do Net.Stika nameščenih več certifikatov (zame in za ženo), vendar brskalnik vedno ponudi samo ženin certifikat. Uporabljam brskalnik Mozilla. Zakaj ne ponudi mojega KDP?

- V brskalniku pojdite na Orodja -> Možnosti -> zavihek Napredno -> Digitalna potrdila in označite                 ˝me vsakokrat vprašaj˝.

- Potrebno je pobrisati zgodovino brskanja (Ctrl+Shift+Delete).

Kdaj bo Net.Stik deloval na operacijskih sistemih iOS in Android?

Net.Stik že deluje na mobilnih napravah z operacijskim sistemom  Android in iOS.
Več o elektronski banki, prilagojeni za delovanje na mobilnih napravah, si preberite
tukaj.


 

Elektronsko bančništvo Net.Stik želim uporabljati na več računalnikih (doma, v službi). Kaj je potrebno storiti?

Net.Stik lahko uporabljate na vsakem računalniku, kjer spletni brskalnik prepozna vaše digitalno potrdilo. V primeru, da potrdila ne uporabljate, ampak v Net.Stik vstopate preko generatorja enkratnih gesel,  je prijava  zelo preprosta – vpišete vašo uporabniško številko ter enkratno geslo.

Formatiral sem računalnik in pred tem naredil varnostno kopijo certifikata. Pri uvozu certifikata me čarovnik za uvoz sprašuje po geslu za zasebni ključ, katerega ne vem. Mi lahko pomagate?

Geslo za zasebni ključ ste pri izvozu digitalnega potrdila določili sami. V primeru, da ste geslo pozabili, uvoz kopije tega potrdila ni možen. Potrebno je pridobiti novo potrdilo.

Kaj potrebujem za dostop do elektronskega bančništva Net.Stik kot pravna oseba?

Za pravne osebe je vstop v Net.Stik omogočen z uporabo digitalnih potrdil overiteljev HALCOM in POŠTA®CA. Pravnim osebam, ki se odločite za spletno banko Net.Stik in še nimate digitalnega potrdila, omogočamo pridobitev pri certifikatski agenciji HALCOM (za pravne osebe) in POŠTA®CA (za fizične osebe).

Za dostop do Net.Stika za podjetje uporabljam pametno kartico »Ena za vse« izdajatelja HALCOM. Pozabil sem PIN pametne kartice/USB ključa. Kaj lahko storim?

Vse morebitne težave, povezane s Halcom zaščitno opremo, rešuje njihov center za pomoč uporabnikom. Dosegljivi so na telefonski številki 01/200-33-69.

Uporabljam brskalnik Internet Explorer. Kje najdem serijsko številko certifikata?

Uporabniki brskalnika Internet Explorer najdete serijsko številko v rubriki Orodja/Tools -> Internetne možnosti/Internet Options -> Vsebina/Content -> Potrdila/Certificates -> dvoklik na potrdilo. Odpre se novo okno -> drugi zavihek Podrobnosti/Details -> na seznamu klik na Nosilec/Subject in v spodnjem oknu se izpiše serijska številka (SERIALNUMBER).

Uporabljam brskalnik Mozilla Firefox. Kje najdem serijsko številko certifikata?

Uporabniki brskalnika Mozilla Firefox najdete serijsko številko v rubriki Orodja/Tools ->  Možnosti/Options -> zavihek Napredno/Advanced -> Digitalna potrdila/Certificates -> Preglej dig.potrdila/View Certificates -> zavihek Vaša dig.potrdila/Your Certificates. Dvoklik na potrdilo in odpre se novo okno, kjer izberete zavihek Podrobnosti/Details. Poiščete Nosilec/Subject in v spodnjem oknu se izpiše serijska številka (Object Identifier (2 5 4 5) = * * * * * *).

Uporabljam brskalnik Google Chrome. Kje najdem serijsko številko digitalnega potrdila?

Uporabniki brskalnika Google Chrome najdete serijsko številko v rubriki pod Nastavitve ->  Prikaži dodatne nastavitve -> gumb Upravljanje potrdil -> dvoklik na potrdilo. Odpre se novo okno -> drugi zavihek Podrobnosti/Details -> na seznamu klik na Nosilec/Subject in v spodnjem oknu se izpiše serijska številka (SERIALNUMBER).

Nastavitve za Internet Explorer
Nastavitve za Windows Internet Explorer najdete v priponki.

Nastavitve za Internet Explorer 8
Nastavitve za Windows Internet Explorer najdete v priponki.
Poslovne enote Sodobne tržne poti Zemljevid strani
  © 2010 Banka Sparkasse d.d. Vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani AV studio