Domov
 

Hitre povezave
Novice in obvestila

Vstop v Net.Stik

natisni natisni pišite nam pišite nam rezervacija termina rezervacija termina
Kaj potrebujem za dostop do elektronskega bančništva Net.Stik kot fizična oseba?

Za dostop do elektronskega bačništva Net.Stik kot fizična oseba lahko izbirate med sledečimi možnostmi:

1. Kvalificirano digitalno potrdilo (KDP) na pametnem mediju (USB ključku, ki omogoča direktno uporabo na poljubnem računalniku) ali

2. Aplikacija, ki generira enkratna gesla* in se namesti na vašo mobilno napravo – GEG aplikacija ali

3. Generator enkratnih gesel* v velikosti kalkulatorja - GEG tablica ali

4. Generator enkratnih gesel* v velikosti kreditne kartice - GEG kartica.

 

Osebni računalnik z dostopom do interneta in spletni brskalnik Internet Explorer, Mozilla Firefox ali Chrome. Z namenom zagotovitve najvišje stopnje varnosti vam priporočamo uporabo najnovejših različic spletnih brskalnikov skladnih z vašim operacijskim sistemom.

 

*Generator enkratnih gesel po vnosu PIN kode ustvari časovno veljavno 8-mestno numerično geslo, s katerim nato vstopite v elektronsko banko Net.Stik ali mNet.Stik. Vsaka od zgoraj naštetih možnosti opravlja enako varnostno funkcijo, med seboj se razlikujejo le po obliki.

 

Pomembno! Prijav novih kvalificiranih digitalnih potrdil, ki niso izdana na pametnem mediju, po 3.8.2015 ne bomo več sprejemali. Obstoječi uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil boste do Net.Stik-a lahko dostopali do izteka njihove veljavnosti, pri čemer vam svetujemo, da zaradi vaše dodatne varnosti še pred potekom preidete na eno izmed možnosti iz naše ponudbe.

Kaj je kvalificirano digitalno potrdilo (KDP)?

- Kvalificirano digitalno potrdilo je standardiziran elektronski dokument.

- Sestavljeno je iz javnega in privatnega dela.

- Javni del je znan vsem, privatni pa le lastniku.

- Je enakovredno elektronski osebni izkaznici.

 

Kot standardne dokumente, ki so enakovredni osebni izkaznici, jih lahko uporabljamo za:

- dokazovanje avtentičnosti uporabnikov,

- elektronsko podpisovanje dokumentov,

- šifriranje zaupnih podatkov,

- elektronsko bančništvo,

- storitve E-uprave,

- storitev moja.posta.si.

V Net.Stik vstopam prvič. Kakšno je geslo za dostop?

Ob vklopu dostopa elektronske banke Net.Stik, boste osebno geslo za vstop prejeli s priporočeno pošto. Svetujemo vam, da si geslo ob prvem vstopu spremenite (Nastavitve – Sprememba gesla).

Pozabil sem geslo za dostop do Net.Stika. Kako dobim novega?

Novo osebno geslo za uporabo storitve STIK, lahko naročite prek pisnega zahtevka v poslovni enoti banke.
*Izdaja novega gesla se zaračuna po veljavnem ceniku banke Sparkasse.


 

Uporabniška številka se ne izpiše!

Če se vam uporabniška številka ne izpiše, pomeni, da spletna stran ne prepozna vašega kvalificiranega digitalnega potrdila (KDP). Vzroki so lahko naslednji:
- KDP ni veljavno
- ob vstopu je izbrano napačno KDP
- KDP pri banki še ni registrirano
- KDP v vašem spletnem brskalniku ni nameščeno
- potrebno je pobrisati zgodovino brskanja (Ctrl+Shift+Delete)


*Če za avtentikacijo uporabljate enkratno geslo (OTP) brez KDP, je potrebno uporabniško številko vpisati ročno!

Pri prijavi v Net.Stik mi javi sledeče: "Prišlo je do napake pri prijavi v Net.Stik! Zaradi prekoračenega števila napačno vpisanega gesla je dostop onemogočen!" Kaj to pomeni?

Sporočilo se pojavi, ko je dostop onemogočen zaradi 3-krat vpisanega napačnega gesla. Pozorni morate biti na male in velike črke, saj je sistem na to občutljiv. Za ponovno aktivacijo dostopa lahko uporabite storitev Tel.Stik na številki 01/583-6666 ali pa nas obiščete v najbližji poslovalnici in preko pisne vloge zahtevate reaktivacijo dostopa.  

Pri vstopu v Net.Stik javi napako ˝Strani ni mogoče prikazati (The page cannot be displayed)". Kaj naj storim?

Najpogostejši razlogi za napako so:

- Zaprta vrata 443, preko katerih poteka varna povezava (https). V tem primeru preverite in poskrbite, da so omenjena vrata na vaši omrežni povezavi omogočena/odprta - na usmerjevalniku (ang. Router), na požarnem zidu in morebitnih drugih programih, ki skrbijo za internetno varnost.

- Izključen varnostni protokol TLS; spletni brskalnik mora imeti omogočene varnostne protokole TLS, medtem ko mora biti protokol SSL 2.0 izključen

- Poškodovano digitalno potrdilo; Vašemu dig.potrdilu manjka zasebni ključ (ang. Private Key) V tem primeru vam svetujemo, da se obrnete na tehnično podporo izdajatelja dig.potrdila. V primeru, da imate izdelano varnostno kopijo potrdila, le-tega ponovno uvozite v brskalnik. (To je aktualno le pri potrdilih, ki so nameščena v brskalniku in niso shranjena na pametnemu mediju - USB ključu ali pametni kartici).

Na istem računalniku imam za dostop do Net.Stika nameščenih več certifikatov (zame in za ženo), vendar brskalnik vedno ponudi samo ženin certifikat. Uporabljam brskalnik Mozilla. Zakaj ne ponudi mojega KDP?

- V brskalniku pojdite na Orodja -> Možnosti -> zavihek Napredno -> Digitalna potrdila in označite                 ˝me vsakokrat vprašaj˝.

- Potrebno je pobrisati zgodovino brskanja (Ctrl+Shift+Delete).

Kdaj bo Net.Stik deloval na operacijskih sistemih iOS in Android?

Net.Stik že deluje na mobilnih napravah z operacijskim sistemom  Android in iOS.
Več o elektronski banki, prilagojeni za delovanje na mobilnih napravah, si preberite
tukaj.


 

Elektronsko bančništvo Net.Stik želim uporabljati na več računalnikih (doma, v službi). Kaj je potrebno storiti?

Net.Stik lahko uporabljate na vsakem računalniku, kjer spletni brskalnik prepozna vaše digitalno potrdilo. V primeru, da potrdila ne uporabljate, ampak v Net.Stik vstopate preko generatorja enkratnih gesel,  je prijava  zelo preprosta – vpišete vašo uporabniško številko ter enkratno geslo.

Formatiral sem računalnik in pred tem naredil varnostno kopijo certifikata. Pri uvozu certifikata me čarovnik za uvoz sprašuje po geslu za zasebni ključ, katerega ne vem. Mi lahko pomagate?

Geslo za zasebni ključ ste pri izvozu digitalnega potrdila določili sami. V primeru, da ste geslo pozabili, uvoz kopije tega potrdila ni možen. Potrebno je pridobiti novo potrdilo.

Kaj potrebujem za dostop do elektronskega bančništva Net.Stik kot pravna oseba?

Za pravne osebe je vstop v Net.Stik omogočen z uporabo digitalnih potrdil overiteljev HALCOM in POŠTA®CA. Pravnim osebam, ki se odločite za spletno banko Net.Stik in še nimate digitalnega potrdila, omogočamo pridobitev pri certifikatski agenciji HALCOM (za pravne osebe) in POŠTA®CA (za fizične osebe).

Za dostop do Net.Stika za podjetje uporabljam pametno kartico »Ena za vse« izdajatelja HALCOM. Pozabil sem PIN pametne kartice/USB ključa. Kaj lahko storim?

Vse morebitne težave, povezane s Halcom zaščitno opremo, rešuje njihov center za pomoč uporabnikom. Dosegljivi so na telefonski številki 01/200-33-69.

Uporabljam brskalnik Internet Explorer. Kje najdem serijsko številko certifikata?

Uporabniki brskalnika Internet Explorer najdete serijsko številko v rubriki Orodja/Tools -> Internetne možnosti/Internet Options -> Vsebina/Content -> Potrdila/Certificates -> dvoklik na potrdilo. Odpre se novo okno -> drugi zavihek Podrobnosti/Details -> na seznamu klik na Nosilec/Subject in v spodnjem oknu se izpiše serijska številka (SERIALNUMBER).

Uporabljam brskalnik Mozilla Firefox. Kje najdem serijsko številko certifikata?

Uporabniki brskalnika Mozilla Firefox najdete serijsko številko v rubriki Orodja/Tools ->  Možnosti/Options -> zavihek Napredno/Advanced -> Digitalna potrdila/Certificates -> Preglej dig.potrdila/View Certificates -> zavihek Vaša dig.potrdila/Your Certificates. Dvoklik na potrdilo in odpre se novo okno, kjer izberete zavihek Podrobnosti/Details. Poiščete Nosilec/Subject in v spodnjem oknu se izpiše serijska številka (Object Identifier (2 5 4 5) = * * * * * *).

Uporabljam brskalnik Google Chrome. Kje najdem serijsko številko digitalnega potrdila?

Uporabniki brskalnika Google Chrome najdete serijsko številko v rubriki pod Nastavitve ->  Prikaži dodatne nastavitve -> gumb Upravljanje potrdil -> dvoklik na potrdilo. Odpre se novo okno -> drugi zavihek Podrobnosti/Details -> na seznamu klik na Nosilec/Subject in v spodnjem oknu se izpiše serijska številka (SERIALNUMBER).

Poslovne enote Sodobne tržne poti Zemljevid strani
  © 2010 Banka Sparkasse d.d. Vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani AV studio