Domov
 

Sporočila za javnost

Sporočila za javnost

natisni natisni pišite nam pišite nam rezervacija termina rezervacija termina

Stranke banke Sparkasse so zadovoljne in zveste stranke

Ljubljana, 12. junij 2014 – Raziskava zadovoljstva in zvestobe strank banke Sparkasse je pokazala višje zadovoljstvo njenih strank v primerjavi s konkurenco. Obenem raziskava, ki spremlja uporabo in izbiro bank kaže, da najvišjo stopnjo zaupanja uživajo banke, ki so v tujem lastništvu, med katerimi Sparkasse dosega najboljše rezultate.

Banka Sparkasse d. d. je meseca marca v sodelovanju z raziskovalno družbo Valicon izvedla raziskavo zadovoljstva in zvestobe strank banke Sparkasse, tako fizičnih oseb kot podjetij. 
Po analizi indeksa zadovoljstva, ki predstavlja oceno zadovoljstva strank in je izračunan na podlagi ocen elementov poslovanja z banko, lahko rečemo, da je med fizičnimi osebami kar 83% strank z banko Sparkasse zadovoljnih. Pri konkurenci je teh 55%. Pri podjetjih je zadovoljnih malce manj, 67% strank, vendar več kot pri konkurenci, kjer je teh 51%.Tudi z vidika odnosa do banke dosega Sparkasse dober rezultat, 70% je zvestih strank, medtem ko je pri konkurenci takih 43%. Med podjetji je po analizi indeksa odnosa do banke zvestih 45% strank, pri konkurenci le 26%.

Prednosti banke Sparkasse, kjer ima vsaka stranka svojega osebnega svetovalca, se zaveda 92% strank, med tem ko jih ima med strankami konkurenčnih bank osebnega svetovalca na voljo le slaba polovica (48%). Raziskava je potrdila tudi udobje poslovanja z banko, saj podjetja, ki poslujejo z banko Sparkasse v največji meri poslujejo prek elektronske banke.

TOP 5 elementov zadovoljstva                        
Na vprašanje o zadovoljstvu z določenimi elementi poslovanja z banko, so fizične stranke navedle sledeči vrstni red glede na stopnjo zadovoljstva:
1. Prijaznost zaposlenih
2. Elektronska banka Net.Stik
3. Sklenitev posla prek spleta
4. Zanesljivost in zaupanja vredna banka
5. Odzivnost zaposlenih

Kritični elementi poslovanja s katerimi so nezadovoljne tako stranke banke Sparkasse kot stranke konkurence, so predvsem ugodnosti za dolgoletne stranke in višina obrestnih mer.

»Z rezultati raziskave smo zelo zadovoljni in veseli nas, da nam stranke zaupajo in ostajajo zveste, kar je še posebej dragoceno v trenutnih razmerah. Odgovore strank, kjer  nas opozarjajo na slabšo izkušnjo z našo banko, bomo podrobno preučili in sprejeli ukrepe za izboljšave. Verjamemo, da lahko v nadaljnjem obdobju postanemo prva izbira in glavna banka večini iskalcev bančnih storitev, tako da jim ponudimo prilagodljive bančne rešitve in osebni pristop«, je povedal predsednik uprave banke Sparkasse, Andrej Plos.



KONTAKTNA OSEBA:
Nejka Grabnar
T: +386 1 583 66 66
F: +386 1 583 23 33
E: marketing@sparkasse.si


Poslovne enote Sodobne tržne poti Zemljevid strani
  © 2010 Banka Sparkasse d.d. Vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani AV studio