Domov
 

Kakšen način prijave v elektronsko banko vam je najboljši/najljubši?

Net.Stik

O varnem spletnem poslovanju

natisni natisni pišite nam pišite nam rezervacija termina rezervacija termina

Pravila varnega elektronskega bančništva si lahko preberete tukaj.



Kaj storiti v primeru suma zlorabe KDP oz. vdora v računalnik, na katerem je nameščen KDP?


Kvalificirano digitalno potrdilo (KDP) je potrebno preklicati na eni od ustreznih certifikatskih agencij:


POŠTA®CA:

Za preklic KDP je na voljo več načinov:

  • Oddate izpolnjeno vlogo za preklic digitalnega potrdila, ki jo najdete na spletni strani Pošt®ce (Vloge in politika) ali osebno v eni od registracijskih pisarn. Po preklicu digitalnega potrdila boste o tem obveščeni na vaš e-naslov.
  • Prek telefona tako, da nam sporočite geslo za preklic, katerega ste navedli na vlogi za pridobitev. Če tega gesla nimate, potrdila ne morete preklicat preko telefona.
  • Pošljete elektronsko podpisan mail na naslov info.postarca@posta.si s še veljavnim digitalnim potrdilom.


SIGENCA:
 
Preklic potrdil za fizične osebe:
 Opis postopka preklica
Preklic v nujnem primeru (možnost zlorabe potrdila ipd.): telefonska številka 01 4788777.

Preklic potrdil za poslovne subjekte:
 Opis postopka preklica
 Preklic v nujnem primeru (možnost zlorabe potrdila ipd.): telefonska številka 01 4788777.
 
HALCOM-CA
 
Kdaj in zakaj preklicati digitalno potrdilo?

Preklic potrdila lahko imetnik potrdila ali zastopnik oz. prokurist pravne osebe zahteva kadarkoli, mora pa ga zahtevati v primeru:

  • Ko imetnik potrdila zamenja ključne podatke, povezane s potrdilom (ime ali priimek, davčna številka uporabnika, naziv podjetja, davčna številka podjetja, elektronski naslov, zaposlitev in podobno).
  • Ko se ugotovi ali sumi, da je prišlo bodisi do razkritja ključa za podpisovanje bodisi do zlorabe potrdila.
  • Nadomestitve potrdila z drugim potrdilom (npr. ob izgubi pametne kartice, izgubi gesla za dostop do podatkov na kartici in podobno).


HALCOM-CA lahko prekliče potrdilo tudi brez zahteve imetnika v primerih iz prvega odstavka ali na podlagi zahteve pristojnega sodišča, sodnika za prekrške ali upravnega organa.


Preklic digitalnega potrdila v dveh korakih:


1. KORAK:
Izpolnite zahtevek za preklic

- zahtevek za preklic za PRAVNE OSEBE (PDF) 


Preklic mora obvezno vsebovati ime in priimek imetnika ter naziv podjetja. Če je le možno, vpišite tudi serijsko številko pametne kartice ali serijsko številko potrdila (št. pametne kartice se ne zahteva v primeru izgube, uničenja oz. odtujitve).


2. KORAK:
Oddajte zahtevek za preklic

Poslovne enote Sodobne tržne poti Zemljevid strani
  © 2010 Banka Sparkasse d.d. Vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani AV studio