Pogosta vprašanja v času ukrepov covid-19

Ali bodo vaše poslovalnice ostale odprte?
Da, naše poslovalnice so za vas še vedno odprte, in sicer vsak dan, od ponedeljka do petka od 9h do 12h. Vsakodnevno informacije o morebitnih spremembah objavljamo tule.

Rad bi posloval preko elektronskih kanalov. Kako to naredim?
V pomoč omejevanju javnega življenja in zagotavljanju varnega okolja strankam do 30.4. 2020 omogočamo brezplačen pristop k elektronski banki Net.Stik in prenovljeni mobilni banki M.Stik.
Registracija je zelo enostavna, navodila lahko najdete na spodnjih povezavah:
•    Elektronski banki Net.Stik
•    Mobilni banki M.Stik

Če moram nujno priti v poslovalnico, katere varnostne ukrepe upoštevate, da zagotovite zaščito? 
•    Ob vhodu in izhodu smo za vas pripravili razkužilo
•    Vas in zaposlene na blagajni ločuje zaščitna površina
•    Stranke prosimo, da v enoto vstopajo posamično
•    Ohranjamo priporočljivo varnostno razdaljo 1-2 metra 
•    Ne stiskamo rok, se pa nasmehnemo

Kako se lahko povežem z vami ne da bi obiskal(a) poslovalnico?
Na nas se lahko obrnete kadar koli:
•    po telefonu na naš Klicni center na 01/ 583 66 66 ali prek e-naslova na info@sparkasse.si oz.
•    na svojega osebnega finančnega svetovalca.

Od torka, 17.3.2020, bodo naše poslovalnice odprte od 9.00 – 12.00. V času od 9.00 - 10.00 imajo prednost pri obisku ranljivejše skupine (starejše in invalidne osebe, nosečnice). S tem omejujemo možnost širjenja virusa in hkrati zagotavljamo nemoteno finančno poslovanje vsem našim strankam.

Kako se lahko izognem plačevanju z gotovino?
Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) priporoča, da se iz higienskih razlogov izognete gotovinskemu plačilu in brezstično plačujete z vaši debetno ali kreditno kartico. 

Kako trenutna situacija vpliva na pridobitev posojila?
Sklepanje poslov še vedno poteka kot običajno. Sam postopek odobritve pa se ni spremenil, razen v delu preverbe dokumentacije in priprave pogodb, saj del sodelavcev v podpornih službah v skladu s priporočili o vsesplošni varnosti pred Covid-19, dela od doma.

Zaradi nastale situacije sem izgubil prihodke in ne vem, kako bom odplačeval kredit. Kaj lahko naredim?
Če imate zaradi koronavirusa težave z likvidnostjo, se obrnite na svojega svetovalca. Na voljo imamo dva ukrepa, ki sta namenjena izključno strankam, ki imajo finančne težave z vračanjem svojih posojil oz. potrebujejo dodatna sredstva za premostitev posledic virusa. Na  prošnjo stranke z ustrezno utemeljitvijo (morebitna dokazila npr. odpoved pogodbe, sprememba pogodbe o zaposlitvi, ipd.) bomo individualno ugotavljali posledice za stranko in svetovali ustrezno rešitev.
 

Nazaj

Potrebujete pomoč?

Pusti sporočilo