Po nadgradnji operacijskega sistema na telefonu mi M.Stik ne deluje. Kaj moram narediti?

Brez skrbi, postopek je enostaven:

  • Vašemu osebnemu finančnemu svetovalcu na elektronsko pošto info@sparkasse.si ali na telefonsko številko 01/583-66-66 sporočite, da vam po posodobitvi operacijskega sistema mobilna banka M.Stik ne deluje.
  • Prejeli boste nove aktivacijske kode (uporabniško ime, serijsko številko in referenčno kodo).
  • V kolikor vam je telefon posodobil trenutno aplikacijo M.Stik, izbrišite iz mobilne naprave in si jo iz spletne tržnice Google Play (Android), Apple Store (iOS) ali Huawei AppGallery ponovno namestite.
  • Novo aplikacijo aktivirajte z novimi aktivacijskimi kodami.

Vse informacije, ki jih potrebujete za naročilo, aktivacijo in uporabo mobilne banke M.Stik, smo za vas zbrali v navodilih, ki se nahajajo na spletni strani banke (Gospodarstvo -> Digitalno bančništvo). Postopek namestitve si lahko ogledate tudi v videoposnetku prav tako na spletni strani banke Sparkasse (Gospodarstvo -> Digitalno bančništvo).