E-račun

Znižajte si stroške poslovanja in poenostavite procese z brezpapirnim poslovanjem z e-računi.

Zakaj E-račun?

E-račun zamenja klasični račun v fizični obliki, pošljete pa ga neposredno v elektronsko banko stranke. 

Kaj omogoča e-račun?

Z e-računi boste enostavno upravljali z izdanimi računi vašega podjetja. Omogoča vam:

Obiščite nas na brezplačnem posvetu, kjer bomo skupaj poiskali rešitve za najudobnejše poslovanje!

menjava banke

Kako do e-računa?

Postopek, da postanete izdajatelj e-računov je hiter in enostaven.

1 korak: V poslovni enoti oddate zahtevek za vključitev v sistem za izdajo e-računov in na podlagi zahtevka sklenete pogodbo pri svojem poslovnem svetovalcu.

2 korak: S svojimi prejemniki računov se dogovorite, da bodo prejemali e-račune, ter od njih pridobite soglasje oz. prijavo na prejemanje e-računov v elektronski obliki.

3 korak: Začnete z izdajanjem računov v elektronski obliki - e-računov.

Zadovoljstvo strank je na prvem mestu

Potrebna dokumentacija

Da postanete izdajatelj e-računov, potrebujete zahtevek, obenem pa morate skleniti pogodbo:

Za potrebe identifikacije potrebujete še:

  • osebni dokument zakonitega zastopnika

Se ne morete odločiti? Morda potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas!