Zakaj E-račun?
E-račun zamenja klasični račun v fizični obliki, pošljete pa ga neposredno v elektronsko banko stranke.
Kaj omogoča e-račun?
Z e-računi boste enostavno upravljali z izdanimi računi vašega podjetja. Omogoča vam:
Obiščite nas na brezplačnem posvetu, kjer bomo skupaj poiskali rešitve za najudobnejše poslovanje!

Kako do e-računa?
Postopek, da postanete izdajatelj e-računov je hiter in enostaven.
1 korak: V poslovni enoti oddate zahtevek za vključitev v sistem za izdajo e-računov in na podlagi zahtevka sklenete pogodbo pri svojem poslovnem svetovalcu.
2 korak: S svojimi prejemniki računov se dogovorite, da bodo prejemali e-račune, ter od njih pridobite soglasje oz. prijavo na prejemanje e-računov v elektronski obliki.
3 korak: Začnete z izdajanjem računov v elektronski obliki - e-računov.
Zadovoljstvo strank je na prvem mestu
Potrebna dokumentacija
Da postanete izdajatelj e-računov, potrebujete zahtevek, obenem pa morate skleniti pogodbo:
Za potrebe identifikacije potrebujete še:
- osebni dokument zakonitega zastopnika
Dokumenti in obrestne mere
Splošni pogoji poslovanja | PDF (646 KB) |