#Verjemivjutri

Skupina Erste se je pri izdelavi božičnih oglasov uveljavila kot ena najuspešnejših blagovnih znamk po vsem svetu, saj so njeni virtualni oglasi ustvarili več kot 180 milijonov ogledov. Za prihajajoče praznike je Skupina Erste ponovno oblikovala izjemno emocionalen animiran oglas.

Skupina začenja novo poglavje komunikacije #Verjemivjutri, s katero spodbuja optimizem in pogum, da vsi skupaj vplivamo na našo prihodnost, verjamemo v boljši jutri in verjamemo vase. Začnemo lahko že te praznike, kar pri željah nam najbližjih oziroma med našimi bližnjimi. Za božične praznike podarimo, kar prinaša veselje vsem nam – Boljšo prihodnost.  

Tako kot prihodnji očka Jakob v našem videu. Vsak dan se sooča z mnogimi drobnimi odločitvami s katerimi lahko izboljša svet za svojo pričakovano hčerko.

Vsi se moramo zazreti v svoje ravnanje z okoljem, poskušati obrniti stvari na bolje in izzvati samega sebe. Prepričani smo, da zmoremo.

#verjemivjutri

#verjemivljubezen #verjemivbozic