Poskusi zlorab kartic in phishing napadi na podjetja
V zadnjih dneh opažamo povečano število poskusov zlorab bančnih kartic in phishing napadov na podjetja.
V večini primerov zlorabe bančnih kartic zazna že sam sistem podjetja Bankart, ki skrbi za procesiranje kartičnih storitev, in ustavi transakcijo.
V kolikor ste prejeli sumljivo SMS sporočilo v zvezi z vašo plačilno kartico ali sporočilo o neznani porabi sredstev prek vaše plačilne kartice, čim prej pokličite 24-urni klicni center Bankart na telefonsko številko 01 583 41 83.
Iz Združenja bank Slovenije prav tako opozarjajo na phishing napade na podjetja, pri katerih so tarče predvsem podjetja z dobrim poslovanjem.
Banke uporabljamo vrsto mehanizmov za odpravljanje varnostnih tveganj, vendar je za uspešno prepoznavo in preprečevanje prevar najpomembnejša vloga prav vsakega posameznika. Zato strankam svetujemo posebno previdnost pri poslovanju v spletnih ali mobilnih bančnih aplikacijah, ob spletnih nakupih in poslovanju s plačilnimi karticami.
Zagotovo ni odveč opozorilo: da banke od svojih strank ne bomo nikoli zahtevale, da vnašate prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, ki so poslane prek elektronskih ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Takšna sporočila je najbolje izbrisati in nanje ne odgovarjati. Če morda menite, da ste žrtev prevare, je bistveno, da nas o tem čim prej obvestite in primer prijavite policiji. Ko je transakcija že izvedena, je denar zelo težko povrniti, zato je hitro ukrepanje ključno.
O nadaljnjem ravnanju se lahko obrnete tudi na naš klicni center vsak delavnik med 8.30 in 17.00 po telefonu 01 583 66 66 ali prek e-pošte info@sparkasse.si.