Zaznane goljufije v Flik sistemu
Iz Združenja bank Slovenije opozarjajo, da v zadnjih dneh banke in hranilnice zaznavajo povečano število lažnih sporočil preko elektronske pošte in/ali SMS sporočil v povezavi s sistemom Flik.
V prejeti pošti ali sporočilu se pošiljatelj predstavlja kot vaša banka ali druga zunanja institucija ter prejemnike sporočil vodi na lažno spletno stran, kjer se zahtevajo uporabnikovi osebni in kartični podatki (pod pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali da gre za izboljšanje varnostnih ukrepov).
Tako pridobljene podatke lahko pošiljatelj kasneje zlorabi za izvajanje nepooblaščenih plačil predvsem na tujih spletnih straneh, in sicer v breme vašega bančnega računa ali plačilne kartice.
Bodite pozorni na tovrstna lažna sporočila, jim ne nasedate ter ne klikajte na povezave v sporočilih. Banke in resna podjetja nikoli ne zahtevamo vnašanja vaših osebnih podatkov ali podatkov o kartici v spletne povezave. V kolikor dvomite v prejeto sporočilo ali ste morda že vnesli osebne podatke ali podatke o kartici, nemudoma kontaktirajte banko ali svojega osebnega svetovalca ter kartico blokirajte.
Zaznane goljufije v Flik sistemu
Iz Združenja bank Slovenije opozarjajo, da v zadnjih dneh banke in hranilnice zaznavajo povečano število lažnih sporočil preko elektronske pošte in/ali SMS sporočil v povezavi s sistemom Flik.
V prejeti pošti ali sporočilu se pošiljatelj predstavlja kot vaša banka ali druga zunanja institucija ter prejemnike sporočil vodi na lažno spletno stran, kjer se zahtevajo uporabnikovi osebni in kartični podatki (pod pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali da gre za izboljšanje varnostnih ukrepov).
Tako pridobljene podatke lahko pošiljatelj kasneje zlorabi za izvajanje nepooblaščenih plačil predvsem na tujih spletnih straneh, in sicer v breme vašega bančnega računa ali plačilne kartice.
Bodite pozorni na tovrstna lažna sporočila, jim ne nasedate ter ne klikajte na povezave v sporočilih. Banke in resna podjetja nikoli ne zahtevamo vnašanja vaših osebnih podatkov ali podatkov o kartici v spletne povezave. V kolikor dvomite v prejeto sporočilo ali ste morda že vnesli osebne podatke ali podatke o kartici, nemudoma kontaktirajte banko ali svojega osebnega svetovalca ter kartico blokirajte.