Nadgradnja mobilne banke M.Stik
Na Banki Sparkasse stalno stremimo k izboljšanju uporabniške izkušnje naših strank. Zato se trudimo k nadgrajevanju vseh naših storitev. Tokrat smo nadgradili našo mobilno banko M.Stik z zanimivimi funkcionalnostmi, ki so na voljo od 5. 12. 2022.
Prenovljeni M.Stik prinaša
- Prejem in pošiljanje FLIK zahtevkov za plačilo.
- FLIK plačilo na prodajnem mestu.
- Pregled izpiskov in ostalih e-dokumentov.
- Sprememba paketnega računa.
- Spremembe kontaktnih podatkov.
- Sprememba limita na kreditni kartici in računu.
- Manjše izboljšave in posodobitve.
Verjamemo, da bodo nove funkcionalnosti dodatno pripomogle k izboljšanju/ohranjanju zadovoljstva naših strank, še posebej pri naročanju spremembe limitov in bančnih paketov. Zato je ključnega pomena, da se pri naročilu stranke na spremembo limita oziroma bančnega paketa odzovemo hitro in v realnem času za stranko.
Za namestitev ali nadgradnjo obiščite Trgovino Play (android) oziroma App Store (iOS).
Z nadgradnjo ukinjamo podporo starejšim operacijskim sistemom: Android 6 in 7, iOS 12 in 13.
Kaj pomeni ukinitev za uporabnike s temi operacijskimi sistemi?
Uporabniki mobilne banke boste morali pred nadgradnjo M.Stik najprej posodobiti operacijski sistem naprave. Postopek posodobitve se razlikuje glede na tip in znamko naprave, ročno ga sprožite v meniju Nastavitve - Posodobitev programske opreme. Če posodobitev operacijskega sistema ni možna, ne boste mogli uporabljati mobilne banke M.Stik.
V primeru kakršnihkoli težav vam je na voljo Podpora strankam banke Sparkasse na 01 583 66 66 ali info@sparkasse.si.