Poskusi zlorab bančnih kartic
V zadnjih dneh opažamo povečano število poskusov zlorab bančnih kartic. V večini primerov zlorabo bančne kartice zazna že sam sistem podjetja Bankart, ki skrbi za procesiranje kartičnih storitev in ustavi transakcijo.
Banke uporabljamo tudi vrsto mehanizmov za odpravljanje varnostnih tveganj, žal pa se na trgu pojavijo vedno novi načini zlorab in kljub varnostnim mehanizmom vseh ne moremo preprečiti.
V kolikor ste prejeli sumljivo SMS sporočilo ali potisno sporočilo mobilne banke M.Stik, takšno transakcijo v mobilni banki M.Stik zavrnite in takoj pokličite 24-urni klicni center Bankart na telefonsko številko 01 583 41 83 (številka je napisana tudi na hrbtni strani vaše bančne kartice).
Pomembno je, da v tovrstnih primerih hitro odreagirate, zato strankam priporočamo takojšno blokado plačilne kartice, spremljanje prometa na transakcijskem ali kartičnem računu in v primeru bremenitve, oddajo reklamacijskega zahtevka banki. Le tako bo banka hitreje pristopila k reševanju nastale situacije, zmanjšala morebitne nadaljnje zlorabe in pristopila k vračilu sredstev, ki so bila predmet zlorabe.
Strankam svetujemo, da uporabljajo brezplačno storitev in v svoji mobilni aplikaciji M.Stik začasno ali trajno same blokirajo in kasneje deblokirajo možnost uporabe Mastercard ali Maestro kartice na internetu, na bankomatu ali v tujini.
Storitev je na voljo v M.Stiku, v meniju nastavitve kartice.
O nadaljnjem ravnanju se lahko vsak delavnik med 8.30 in 17.00 po telefonu 01 583 66 66 ali prek e-pošte info@sparkasse.si obrnete tudi na naš klicni center.
Banka Sparkasse d.d.