Opozorilo pred phishing napadi na uporabnike elektronske banke Net.Stik

V zadnjih dneh so bili uporabniki elektronske banke Net.Stik tarče t. i. phishing napadov, s katerimi spletni goljufi poskušajo pridobiti podatke o dostopu do elektronske banke Net.Stik.

Tokratna phishing prevara je naslovljena na prodajalce na spletnih oglasnikih. Po oddaji malega oglasa prodajalca po SMS-sporočilu, aplikaciji Messenger, Viber ali WhatsApp kontaktira potencialni kupec. Ta se zanima, ali je oglas še vedno aktualen, nato se zelo hitro odloči za nakup. V naslednjem koraku prodajalcu pošlje povezavo do spletne strani, preko katere bi naj ta z vpisom podatkov o kreditni kartici na kartico prejel plačilo za izdelek. V sporočilu se nahaja tudi povezava do lažne elektronske banke Net.Stik, ki je zelo podobna uradni elektronski banki Net.Stik. Zato je pomembno, da ste pozorni tudi na naslovno vrstico v brskalniku.

V primeru, da prejmete neobičajno elektronsko sporočilo, NIKOLI ne odpirajte povezave v sporočilu. Banke od svojih strank ne bomo nikoli zahtevale, da vnašate prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, ki so poslane prek elektronskih ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Takšna sporočila je najbolje izbrisati in nanje ne odgovarjati. Če morda menite, da ste žrtev prevare, je bistveno, da nas o tem čim prej obvestite in primer prijavite policiji. Ko je transakcija že izvedena, je denar zelo težko povrniti, zato je hitro ukrepanje ključno.

O nadaljnjem ravnanju se lahko obrnete tudi na naš klicni center vsak delavnik med 8.30 in 17.00 po telefonu 01 583 66 66 ali prek e-pošte info@sparkasse.si.

Banka Sparkasse d. d.