Lažna stran elektronske banke Net.Stik

V zadnjih dneh zaznavamo povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte, ki jih prejemajo naše stranke in s katerimi spletni goljufi poskušajo pridobiti podatke o dostopu do elektronske banke Net.Stik. 

Tipična phishing prevara se prične z elektronskim sporočilom, ki naj bi ga poslala banka, v kateri je kot pošiljatelj navedena banka Sparkasse, v podrobnostih pa je dejansko naveden drug naslov pošiljatelja. Od prejemnika želijo pridobiti občutljive podatke – identifikacijske elemente za dostop do elektronske banke. V sporočilu se nahaja tudi povezava do lažne elektronske banke Net.Stik, ki je zelo podobna, morda skoraj identična uradni elektronske banke Net.Stik. Zato je pomembno, da ste pozorni tudi na naslovno vrstico v brskalniku.

V primeru, da prejmete neobičajno elektronsko sporočilo, NIKOLI ne odpirajte povezave v sporočilu. Banke od svojih strank ne bomo nikoli zahtevale, da vnašate prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, ki so poslane prek elektronske pošte ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Takšna sporočila je najbolje izbrisati in nanje ne odgovarjati. Če morda menite, da ste žrtev prevare, je bistveno, da nas o tem čim prej obvestite in primer prijavite policiji. Ko je transakcija že izvedena, je denar zelo težko povrniti, zato je hitro ukrepanje ključno.

O nadaljnjem ravnanju se lahko obrnete tudi na naš klicni center vsak delavnik med 8.30 in 17.00 po telefonu 01 583 66 66 ali prek e-pošte info@sparkasse.si.

Banka Sparkasse d. d.