Erste Group, vodilna bančna skupina v Srednji in Vzhodni Evropi, katere del je tudi banka Sparkasse, letos pripoveduje zgodbo, navdihnjeno z eno najbolj znanih poti v zgodovini: potovanjem Marije in Jožefa v Betlehem. V središču oglasa "Nosi svetlobo" je majhen osliček, ki premaga številne težave – dokler ne odigra ključne vloge v zgodbi, ki je zaznamovala generacije po vsem svetu.

Oglas nas opominja, da upanje in nežnost pogosto prihajata od najranljivejših med nami. Gre za zgodbo o sočutju, vztrajnosti in ideji, da ima vsak izmed nas nekaj dragocenega, kar lahko podari svetu.

"V svetu, kot je naš, je še posebej pomembno navdihovati ljudi – pokazati spoštovanje, nuditi podporo in jih spodbujati, da verjamejo vase in v svojo notranjo moč," pravi Nina Pentek, odgovorna za produkcijo pri Erste Group. "Želimo opomniti, da ne glede na to, kako se včasih stvari zdijo, lahko vsak najde svetlobo v sebi – in ta svetloba lahko spremeni vse okoli sebe!"

Božična alegorija – skozi oči oslička

Z oglasom "Nosi svetlobo" Erste Group gradi na platformi blagovne znamke #VerjemiVase in osvetljuje pogosto spregledanega junaka: oslička iz zgodbe o poti Marije in Jožefa v Betlehem. Ta osliček je majhen in nesrečen, njegov lastnik ga zavrača kot nevrednega in z njim ravna grobo. A osliček si pridobi nežnost Marije, ki ga izbere za potovanje, in na koncu simbolično nosi vsem znano "svetlobo".

Za prikaz starodavnega sveta oglas uporablja igralce, ki govorijo v izvirni aramejščini, ročno izdelane kostume, impresivne pokrajine ter glasbeno podlago, ki združuje tradicionalne instrumente z naravnimi zvoki. Posebna skrb je bila namenjena temu, da živali med snemanjem niso trpele ali bile izpostavljene bolečini.

Kampanja na vseh trgih skupine Erste Group

Kampanja "Nosi svetlobo" se izvaja na vseh trgih, kjer je prisotna Skupina Erste Group: Avstrija, Češka, Slovaška, Madžarska, Romunija, Hrvaška, Slovenija in Srbija. Prejšnjih sedem božičnih oglasov Erste Group je skupaj zbralo več kot 360 milijonov ogledov in prejelo več kot 39 nagrad oglaševalske industrije. Tudi tokrat je za kreativno izvedbo poskrbela agencija Jung von Matt DONAU v sodelovanju z režiserjema Danielom in Szymonom iz produkcijske hiše Arts & Sciences.

"Film izstopa iz običajnega sezonskega oglaševanja z nenavadno perspektivo, močno simboliko in brezčasnim sporočilom," dodaja Mike Nagy, izvršni kreativni direktor pri Jung von Matt DONAU.

Novi oglas "Nosi svetlobo" si lahko ogledate na YouTubu ter na družbenih medijih, vključno s TV po vsej regiji CEE. Od začetka kampanje je oglas na družbenih omrežjih že presegel 12 milijonov ogledov.

#VerjemiVase  #Verjemivbozic