Opažamo, da naše stranke po elektronski pošti prejemajo lažna sporočila, s katerimi spletni goljufi poskušajo pridobiti podatke o dostopu do poslovne spletne banke Pro.Stik. 

Phishing prevara se prične z elektronskim sporočilom, ki naj bi ga poslala banka, v kateri je kot pošiljatelj navedena banka Sparkasse, v podrobnostih pa je dejansko naveden drug naslov pošiljatelja. Od prejemnika želijo pridobiti občutljive podatke – identifikacijske elemente za dostop do poslovne spletne banke. V sporočilu obveščajo, da je stara mobilna banka prenehala delovati in da je treba prenesti novo aplikacijo preko priložene povezave, ki vodi na lažno stran, ki je zelo podobna, morda skoraj identična uradni poslovni spletni banki Pro.Stik. Zato je pomembno, da ste pozorni tudi na naslovno vrstico v brskalniku.

V primeru, da prejmete neobičajno elektronsko sporočilo, NIKOLI ne odpirajte povezave v sporočilu. Banke od svojih strank ne bomo nikoli zahtevale, da vnašate prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, ki so poslane prek elektronske pošte ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Takšna sporočila je najbolje izbrisati in nanje ne odgovarjati. V nekaterih primerih nepridipravi tudi kličejo preko telefona in se predstavljajo v imenu banke – bodite previdni. Če morda menite, da ste žrtev prevare, je bistveno, da nas o tem čim prej obvestite in primer prijavite policiji. Ko je transakcija že izvedena, je denar zelo težko povrniti, zato je hitro ukrepanje ključno.

O nadaljnjem ravnanju se lahko obrnete tudi na naš klicni center vsak delavnik med 8.30 in 17.00 po telefonu 01 583 66 66 ali prek e-pošte info@sparkasse.si.

Vaša Banka Sparkasse, d. d.