Opažamo, da naše stranke po elektronski pošti prejemajo lažna sporočila, s katerimi spletni goljufi poskušajo pridobiti podatke o dostopu do poslovne spletne banke Pro.Stik. 

Phishing prevara se prične z elektronskim sporočilom, ki naj bi ga poslala banka, v kateri je kot pošiljatelj navedena banka Sparkasse, v podrobnostih pa je dejansko naveden drug naslov pošiljatelja. Od prejemnika želijo pridobiti občutljive podatke – identifikacijske elemente za dostop do poslovne spletne banke. Vsebina lažnega elektronskega sporočila uporabnike zavaja, da je njihova stara aplikacija potekla, in jih poziva k namestitvi nove verzije prek lažne povezave, ki vodi na ponarejeno spletno stran.

V primeru, da prejmete neobičajno elektronsko sporočilo, NIKOLI ne odpirajte povezave v sporočilu. Banke od svojih strank ne bomo nikoli zahtevale, da vnašate prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, ki so poslane prek elektronske pošte ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Takšna sporočila je najbolje izbrisati in nanje ne odgovarjati. V nekaterih primerih nepridipravi tudi kličejo preko telefona in se predstavljajo v imenu banke – bodite previdni. Če morda menite, da ste žrtev prevare, je bistveno, da nas o tem čim prej obvestite in primer prijavite policiji. Ko je transakcija že izvedena, je denar zelo težko povrniti, zato je hitro ukrepanje ključno.

O nadaljnjem ravnanju se lahko obrnete tudi na naš klicni center vsak delavnik med 8.30 in 17.00 po telefonu 01 583 66 66 ali prek e-pošte info@sparkasse.si.

Vaša Banka Sparkasse, d. d.