Raznolikost, vključenost in enakost v Skupini Sparkasse
Raznolikost, vključenost in enakost v Skupini Sparkasse
Raznolikost je že v naši DNK, saj se je naša zgodba o raznolikosti in vključevanju začela leta 1819. Takrat je 12-letna deklica Marie Schwarz, ki je prihajala iz revnega okolja, dobila prvo hranilno knjižico na svetu. Podarili so ji deset guldnov, da bi si lahko ustvarila boljše življenje. To je bil tudi začetek poslanstva naše banke Erste – omogočiti vsem dostop do boljšega življenja, ne glede na starost, spol, poreklo ali družbeni status. To vodilo nas usmerja že več kot 200 let.
V Skupini Sparkasse v Sloveniji raznolikost, vključevanje in enakost obravnavamo kot nekaj zelo pomembnega. Verjamemo, da lahko uspešno podjetje raste le, če razume in spoštuje različne ljudi ter vključuje njihove poglede in izkušnje. Tako ustvarjamo bolj pravično družbo in iščemo rešitve, ki so trajne.
Raznolikost in vključevanje razumemo kot miselnost, ki nas obvezuje, da drug drugega obravnavamo s spoštovanjem, tako da se vsak počuti varnega in lahko odkrito pove, kaj misli. Želimo si ustvariti okolje, v katerem se ljudje lahko razvijajo, podpirajo drug drugega pri izzivih in iztisnejo najboljše iz sebe in drugih ter si želimo zagotoviti enake možnosti razvoja za vse zaposlene. Prav tako smo spoznali, da raznolika osnova zaposlenih bolje razume in odraža heterogena ozadja in potrebe strank ter posledično najde prave, morebiti tudi nove odgovore. V tem raznolikem svetu poskušamo poiskati prave odgovore na različne zahteve naših strank, zato naši zaposleni združujejo različne vidike, razumejo in odražajo raznolikost našega poslovnega okolja in izpolnjujejo preobrazbeni postopek sedanjosti in prihodnosti. Verjamemo, da najboljše ideje nastanejo tam, kjer delujejo ljudje z različnimi izkušnjami in veščinami.
Zavedamo se tudi, da naši zaposleni niso samo sodelavci – so tudi starši, prijatelji in posamezniki z različnimi zanimanji. Zato si prizadevamo ustvariti delovno okolje, kjer štejejo rezultati in prispevek, ne pa samo število ur v pisarni. Naš cilj je, da se vsak počuti dobro, varno in vključeno.
Ključno pri spodbujanju koristi vključevanja za odnose s strankami se nam zdi pravična obravnava vsake stranke. Zato v Skupini Sparkasse ne bomo zavrnili nudenje storitev nobeni osebi na podlagi spola, starosti, družinskega statusa, spolne usmerjenosti, spolne identitete, invalidnosti, rase, barve kože, verske ali politične pripadnosti, etičnega ozadja, narodnosti, dediščine ali drugih vidikov, ki ne zadevajo poslovnih kriterijev. Prav tako nam je ključno zagotoviti, da imajo stranke s posebnimi potrebami (npr. invalidne osebe) ustrezen dostop do produktov in storitev, kjer je to mogoče in v skladu z lokalnimi zahtevami.
Pri komuniciranju navzven pa se Skupina Sparkasse poslužuje vključujočega jezika in se izogiba uporabi slikovnih gradiv ali sporočil, ki so stereotipna, žaljiva ali ponižujoča za posameznike ali skupine zaradi spola, starosti, dediščine, spolne usmerjenosti, spolne identitete in/ali fizičnih zmožnosti. Menimo, da sta odprtost in transparentnost ključna dejavnika pri vzpostavljanju zaupanja in edini kredibilen način za vzpostavitev vključujoče kulture, s tem seveda, da smo tudi sami vključujoči.
Da bomo lahko zasledovali vse cilje, ki smo jih zastavili v okviru raznolikosti in vključenosti, smo v Skupini Sparkasse tako vzpostavili funkcijo »lokalnega vodje za raznolikost« (LDM), ki bo skrbel predvsem za uvajanje iniciativ raznolikosti v Skupini Sparkasse in njihovo prilagajanje lokalnim potrebam (lokalne prioritete), zbiral podatke o raznolikosti in tesno sodeloval z lokalnimi vodji kadrovskih služb pri oblikovanju in uveljavljanju kadrovskih ukrepov, ki podpirajo raznolikost.
Nas želite spoznati še bolje?
Poiščite najbližjo poslovalnico
Pričakujemo vas v kar 11 poslovnih enotah in svetovalnih centrih. Preverite, kje se najlažje srečamo.


Poiščite najbližjo poslovalnico
Pričakujemo vas v kar 11 poslovnih enotah in svetovalnih centrih. Preverite, kje se najlažje srečamo.