Specialist za digitalno bančništvo (m/ž)
Si poznavalec digitalizacije bančnih produktov. Ti izraz »Digital Customer Journey« pomeni več, kot zgolj uvedba novega produkta ali storitve za stranko. Si želiš biti del digitalne transformacije?
Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno, #VerjemiVase ter se nam pridruži v ekipi!
Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo
- Zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
- Program promocije zdravja na delovnem mestu in možnost. sodelovanja v športno-kulturnem društvu Spartak,
- Prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje.
- Dodatno zdravstveno zavarovanje (t. i. Specialisti).
- Brezplačno anonimno psihološko svetovanje.
- Ugodno nezgodno zavarovanje.
- Če to omogoča delovno mesto, nudimo fleksibilen delovnik in možnosti hibridnega dela.
- Dogodke in redna druženja za zaposlene ter program obdarovanja otrok ob koncu leta.
- Veliko priložnosti za pridobivanje novih znanj in izkušenj (znotraj banke in skupine) ter pomoč pri usmerjanju in načrtovanju kariernega razvoja.
- Dobre medsebojne odnose, team-building aktivnosti.
- Shema variabilnega nagrajevanja.
V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Specialist za digitalno bančništvo (m/ž) skrbel za:
Za uspešno nadaljevanje digitalizacije naših produktov in storitev iščemo osebo, ki bo:
- Poznala področje digitalizacije bančnih produktov in storitev.
- Razumela povezljivost med sistemi in večkanalno integracijo rešitev.
- Želela voditi projekte iz področja digitalizacije ter spremljati uspeh v produkciji ter stalno stremeti k izboljšavam tako iz vidika CX kot tudi UX.
- Razumela stranko in njihove potrebe iz vidika digitalizacije produktov in storitev.
- Stalno stremela k izboljšavam in imela jasno sliko nad trgom ter aktualnim trendom.
- Delala na najnovejši tehnologiji za uvedbo novih produktov in storitev.
- Znala prevzeti iniciativo v skupinskih projektih ter vztrajal z visoko motivacijo za delo in rezultate.
- Pripravila navodila in izobrazila poslovne uporabnike za uporabo novih storitev.
- Zagotavljala podporo internim uporabnikom.
- Radovedno in vedno na sledi naslednji veliki priložnosti za izboljšanje poslovanja.
Ostale naloge kot je opredeljeno v sistemizaciji delovnih mest in Pravilnik o notranji organizaciji banke.
Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
- Vsaj 1 leto delovnih izkušenj s primerljivim področjem dela.
- Veseli bomo proaktivnih kandidatov, ki obvladajo agilni pristop k delu ter dokazujejo afiniteto do reševanja tako uporabniških problemov kot poslovnih izzivov banke.
- Izdelane kompetence: usmerjenost na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost.
- Tekoče znanje in uporaba angleškega jezika; znanje nemščine zaželeno (ni obvezno).
- Napredno poznavanje orodij MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint).
- Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
- Usmerjenost k vrednotam Banke Sparkasse: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.
Prednost je:
- Razumevanje bančništva.
- Poznavanje smernic in zakonov, ki se nanašajo na obdelavo in varovanje osebnih podatkov.
- Znanje izgradnje napovednih modelov in algoritmov za strojno učenje.
Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?
Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 6. 7. 2025 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.
Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.
Informacij po telefonu ne posredujemo.