Strokovni sodelavec v oddelku Upravljanje zavarovanj (m/ž)

Imaš pridobljeno znanje in izkušnje s področja ocenjevanja nepremičnin in poznavanja zavarovanj v bančništvu? Imaš dobro razvite analitične sposobnosti? Si želiš sodelovati pri razvoju procesov banke na področju upravljanja zavarovanj ter pri različnih projektih, kjer je vključena navedena tematika? Si izredno organiziran, odlično sodeluješ v timu in ti administrativna podpora ni tuja?

Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno in te hkrati veseli raznoliko delo v okolju, kjer vzpodbujamo razvoj in sodelovanje, potem ne odlašaj - #VerjemiVase in se pridruži naši ekipi.

  • Lokacija: Ljubljana, na sedežu Banke
  • Delovno razmerje: Nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • Področje dela: Oddelek Upravljanje zavarovanj

Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo

  • Delovno razmerje za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Program promocije zdravja na delovnem mestu in možnost sodelovanja v športno-kulturnem društvu Spartak.
  • Prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje.
  • Dodatno zdravstveno zavarovanje (t. i. Specialisti).
  • Brezplačno anonimno psihološko svetovanje.
  • Ugodno nezgodno zavarovanje.
  • V kolikor to omogoča delovno mesto, nudimo fleksibilen delovnik in možnosti hibridnega dela.
  • Dogodke in redna druženja za zaposlene ter program obdarovanja otrok ob koncu leta.
  • Veliko priložnosti za pridobivanje novih znanj in izkušenj (znotraj banke in skupine) ter pomoč pri usmerjanju in načrtovanju kariernega razvoja.
  • Dobre medsebojne odnose, team-building aktivnosti.
  • Shema variabilnega nagrajevanja.

V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu skrbel za:

  • Spremljanje portfelja zavarovanj s poudarkom nad kontrolo pogojev, ki zagotavljajo kapitalsko ustreznost zavarovanj (pregled vinkulacij, pregled depozitov – usklajenost med sistemi, kontrola internih mnenj, prevrednotenje vrednostih papirjev, poročanje, pregled pravne gotovosti).
  • Dodeljevanje nalog odgovornim sodelavcem z namenom izboljšanja kvalitete podatkov in kontrole nad podatki.
  • Redno spremljanje in poročanje kazalnikov, povezanih z nepremičninami in ESG področjem.
  • Evidentiranje in analiza podatkov o ogljičnem odtisu nepremičnin.
  • Priprava ESG poročil in izboljšav trajnostnih praks in podatkov na področju nepremičnin.
  • Sodelovanje s skupino na temo dekarbonizacije, razumevanje in vpeljava njihovih orodij v banko.
  • Redno poročanje rezultatov.
  • Skrb za podatke in kvaliteto podatkov na temo upravljanja zavarovanj in sodelovanje z lokalnim in zunanjim IT oddelkom pri razvoju in skrbništvu programske podpore za področje zavarovanj.
  • Implementacija aktov/politik lastnikov na lokalno raven.
  • Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
  • Redno ažuriranje, razvoj in skrbništvo delovnih navodil  in procesov na področju upravljanja z zavarovanji.
  • Sodelovanje z drugimi področji in oddelki v banki.
Ostale naloge, kot je opredeljeno v sistemizaciji delovnih mest in Pravilniku o notranji organizaciji banke.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 12 mesecev delovnih izkušenj z enakimi ali podobnimi deli.
  • Dobro računalniško pismenost (Word, Power Point, Excel).
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Odlično znanje angleškega jezika, znanje nemškega jezika je prednost.
  • Skladnost z vrednotami banke Sparkasse: Mi smo Banka Sparkasse. Spoznajte nas!

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 21. 9. 2025 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov (.pdf se odpre v novem zavihku).

Informacij po telefonu ne posredujemo.