Opis dela: strokovni sodelavec za poročanje, konsolidacijo in kontroling (m/ž)
Iščemo sodelavca/-ko za nadomeščanje daljše odsotnosti v službi Računovodstvo, poročanje in kontroling, katerega poudarek pri delu bo na sledečih aktivnostih:
Poročanje, usklajevanje in kontrola:
- Priprava poročil o poslovanju banke in segmentov poslovanja z zahtevami lastnikov skupine in notranjih deležnikov
- Sodelovanje pri implementaciji metode izračuna lastne cene bančnih produktov
- Aktivno sodelovanje pri pripravi plana poslovanja banke in njenih podrejenih družb
- Usklajevanje podatkovnih osnov in kontrola vhodnih ter izhodnih podatkov/poročil
- Aktivno sodelovanje pri optimizaciji procesa poročanja in zagotavljanja vzpostavitve kontrolnih točk v sklopu iniciative izboljšanja kvalitete podatkov
- Sodelovanje in prenos znanja znotraj organizacijske enote
- Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami banke in podpornimi službami lastnikov
- Skrb za skladnost z zunanjimi in internimi akti
Druge naloge vezane na delovno mesto ki izhajajo iz sistematizacije delovnih mest, in sicer:
- Uresničitev oz. sodelovanje pri uresničitvi strategije v obliki konkretnih ciljev in ukrepov
- Nadzorovanje opredeljenih ciljev in predlaganje protiukrepov v primeru negativnih odstopanj
- Tekoče spremljanje gospodarskega okolja banke
- Vzpostavitev centralnega in integriranega poročanja
- Razvoj poročil, nadzor in spremljanje poročanja v banki
- Izdelava poročil za lastnike in zunanje deležnike in uporabnike
- Pomoč pri izdelavi računovodskih obračunov
- Sodelovanje pri izdelavi letnega poročila
- Spremljanje in skrb za implementacijo predpisov ter standardov za potrebe konsolidacije, poročanja, kontrolinga ter doseganje zastavljenih ciljev
- Nadzor nad popolnostjo dokumentacije ter redno ažuriranje delovnih navodil in procesov
- Sodelovanje pri revizijah in drugih pregledih v banki
- Sodelovanje pri projektih
- Druga dela v skladu s potrebami izvajanja delovnih procesov v organizacijski enoti
- Šolanje in prenos znanja na sodelavce
- Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
- Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
- Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
- Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.
Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri,
- Vsaj 3 leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu (zaželene izkušnje na enakem področju v bančništvu),
- Natančnost,
- Odlične analitske sposobnosti,
- Možnost opravljanja več opravil hkrati,
- Povezovanja različnih vsebin,
- Poznavanje bančnega poslovanja,
- Usmerjenost na stranke (notranje in zunanje),
- Aktivno znanje angleškega jezika,
- Dobro poznavanje MS Office orodij (Excel, Word)Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
- Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kaj vam ponujamo
- Delovno razmerje za določen čas za čas nadomeščanja daljše odsotnosti, s poskusno dobo 6 mesecev,
- ugodne delovne razmere in razgibano delo v mednarodni bančni skupini in dinamičnem kolektivu,
- pridobivanje novih znanj in izkušenj,
- dobre odnose v timu in podjetju,
- skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic…),
- organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih,
- sodelovanje v športnem društvu,
- karierni razvoj.
Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?
Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 5. 3. 2021 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta na katerega se prijavljate.
Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.
Informacij po telefonu ne posredujemo.