Vodja službe Strateško upravljanje s tveganji (m/ž)

Si proaktiven in dinamičen vodja, z izdelanimi vodstvenimi in komunikacijskimi veščinami, afiniteto do upravljanja sprememb in odličnim poznavanjem bančnega poslovanja?  Sočasno se odlično spoznaš na upravljanje kreditnih in strateških tveganj v banki?

#VerjemiVase in se pridruži naši ekipi!

Iščemo novega sodelavca/-ko, katerega poudarek pri delu bo na sledečih aktivnostih:

Kot vodja sektorja boste zadolženi za oblikovanje in izvajanje strategije na sledečih področjih bančnega poslovanja:

  • Strateško upravljanje s tveganji.
  • Strateško upravljanje s krediti: odgovornost za izdelovanje bilančnih analiz, razvoj bonitetnega sistema.  
  • Sodelovanje s področjem upravljanja zavarovanj – izvedba cenitvenih poročil o nepremičninah.
  • Vodenje sektorja z do 10 zaposlenimi.

Vaše delo na navedenem delovnem mestu bo obsegalo:

  • Vodenje sodelavcev, delegiranje nalog in odgovornosti na zaposlene s področja upravljanja strateških tveganj (likvidnostno, tečajno, obrestno, operativno, tržno tveganje ter upravljanje tveganih naložb) ter s področja bonitetnih modelov, bilančnih analiz in upravljanja zavarovanj,
  • planiranje, organiziranje in vodenje dela v sektorju,
  • strateško načrtovanje in koordinacija dela s področja dela,
  • doseganje zastavljenih ciljev,
  • sodelovanje z eksternimi partnerji in vodij področij oz.sektorjev,
  • skrbništvo nad izvajanjem del in nalog s področja upravljanja s tveganji in kapitalske ustreznosti,
  • spremljanje likvidnostnega, tečajnega, obrestnega, tržnega in operativnega tveganja,
  • spremljanje zakonodaje in predpisov z navedenih področij dela ter odgovornost za zagotavljanje izvajanja zakonskih določil, drugih predpisov in internih aktov banke s področja dela,
  • spremljanje in izvajanje procesa ocenjevanja ustreznega notranjega kapitala (ICAAP) ter regulativnega kapitala in kapitalske ustreznosti
  • skrbnik in koordinator odbora ALCO,
  • sodelovanje na odborih in sejah,
  • razvoj in skrbništvo nad delovnimi procesi in navodili, izdelava in priprava delovnih navodil, postopkov, procesov, pravilnikov, politik itd. s področja dela,
  • šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce

Sodelovanje z združenji in inštitucijami.

Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.

Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.

Sodelovanje v kadrovskih zadevah službe (zaposlovanje, odpovedi, usposabljanje, izobraževanje, razvoj zaposlenih, »coaching« zaposlenih, soustvarjanje kulture in vrednot).

Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.

Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih in zadolžitvah nadrejenega.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu (vodstveno delovno mesto, vodenje zaposlenih, oblikovanje, usmerjanje in izvajanje strategije področja vodenja; bančne delovne izkušnje).
  • Izkušnje na področju upravljanja s tveganji v finančni industriji.
  • Odlično izražene kompetence vodenja, usmerjenosti na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb / prožnost in prilagodljivost spremembam, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost / usmerjenost v rezultate.
  • Dobro poznavanje bančnega okolja.
  • Aktivno znanje angleškega in/ali nemškega jezika.
  • Dobro poznavanje MS Office orodij (Outlook, Excel, Word).
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo Potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kaj vam ponujamo

  • Delovno razmerje za čas trajanja mandata vodilnega delavca v trajanju 3 leta, s poskusno dobo 6 mesecev in možnostjo podaljšanja mandata.
  • Razgibano delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.
  • Managerske zdravniške preglede.
  • Parkirni prostor.
  • 100% plačano bolniško odsotnost.
  • Bonus za individualno delovno uspešnost.
  • Številne možnosti izobraževanj doma in v tujini.
  • Sodelovanje s strokovnjaki in vodji v okviru Skupine Erste Group in Sparkassen group.
  • Karierni razvoj.
  • Delo v okolju z odličnimi medsebojnimi odnosi.
  • Fleksibilni delovni čas in možnost dela od doma.
  • Podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic…).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 15.09.2021 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.