- Poznala področje upravljanja z bazami podatkov in znala sodelovati s strokovnjaki za podatkovne baze.
- Zagotavljala preglede nad poslovnimi področji in produkti z ustrezno vizualizacijo in predstavitvijo z smiselno povezavo in učinki.
- Načrtovala in skrbela za stalen razvoj poslovne analitike in skrbela za proces izračuna profitabilnosti banke in njenih produktov.
- Razumela modeliranje podatkov in znala sodelovati s podatkovnimi analitiki.
- Razumela poslovne izzive in znala identificirati najbolj vredna področja za nadaljnje usmeritve in poslovno odločanje.
- Prepričljivo predstavila rezultate svojega dela z ustrezno vizualizacijo podatkov in potencialnim poslovnim učinkom v spremembah.
- Znala prevzeti iniciativo v skupinskih projektih ter vztrajala z visoko motivacijo za delo in rezultate.
- Pripravila navodila in izobrazila poslovne uporabnike za uporabo novih izsledkov.
- Zagotavljala podporo poslovnim uporabnikom.
- Radovedna in vedno na sledi naslednji veliki priložnosti za izboljšanje poslovanja.
- Izkazovala usmerjenost na interne in zunanje stranke, rada sodelovala z internimi in zunanjimi sodelavci, znala prevzeti odgovornost, bo usmerjena v rezultate, podjetna in prilagodljiva pri uvajanju sprememb.
Opis dela in nalog:
- Priprava uporabnih predlogov za izboljševanje poslovanja z napredno analizo podatkov banke.
- Analiza tržnih podatkov za identifikacijo tržne pozicije, ključnih vrzeli v odnosu do trga in strank ter odkrivanje tržnih priložnosti.
- Podpora pri generiranju potencialov novih strank za svetovalce.
- Vodenje avtomatizacije in digitalizacije produktnih procesov z vidika izboljševanja uporabniške izkušnje (prevod kompleksnih poslovnih zahtev v ustrezne specifikacije in enostavne rešitve) – v sodelovanju s ključnimi deležniki.
- Vodenje razvoja digitalnih kanalov za izboljševanje uporabniške izkušnje in ponudbo naprednih digitalnih storitev in produktov – v sodelovanju s ključnimi deležniki.
- Določitev ključnih metrik, analiza in poročanje o uspešnosti sprememb v produktnih procesih in kanalih.
- Sodelovanje pri oblikovanju CRM-rešitev – zagotavljanje uporabniku prijaznega in učinkovitega orodja.
- Komunikacija, šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
- Druga dela in naloge po navodilu nadrejenega.
- Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
- Sodelovanje z drugimi poslovnimi področji in oddelki, ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
- Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
- Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.
Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
- Vsaj 1 leto delovnih izkušenj s primerljivim področjem dela.
- Veseli bomo proaktivnih kandidatov, ki obvladajo agilni pristop k delu ter dokazujejo afiniteto do reševanja tako uporabniških problemov kot poslovnih izzivov banke.
- Izdelane kompetence: usmerjenost na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost.
- Tekoče znanje in uporaba angleškega jezika; znanje nemščine zaželeno (ni obvezno).
- Napredno poznavanje orodij MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint).
- Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
- Usmerjenost k vrednotam Banke Sparkasse: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.
- Prednost je:
- Razumevanje bančništva.
- Poznavanje smernic in zakonov, ki se nanašajo na obdelavo in varovanje osebnih podatkov.
- Znanje izgradnje napovednih modelov in algoritmov za strojno učenje.
Kaj vam ponujamo
- Zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
- Sodelovanje na področju prodajnega kontolinga.
- Konkurenčno plačilo z možnostjo bonusa.
- Številne možnosti izobraževanj.
- Dobre odnose v timu in podjetju.
- Zanimivo vsebino dela v soustvarjanju prihodnosti bančništva.
- Možnost kreativnega doprinosa k dobrim rešitvam za uporabnike.
- Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
- Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
- Sodelovanje v športnem društvu.
- Delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.
Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?
Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom in referencami nam pošljite do vključno 10. 3. 2022 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta na katerega se prijavljate.
Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.
Informacij po telefonu ne posredujemo.