Procesni analitik (m/ž)

Te zanima optimizacija in razvoj procesov, sočasno pa si svoje delovne izkušnje pridobival v bančništvu oz. poznaš delovanje procesov v banki? Uživaš v analizi in iskanju optimalnih procesnih rešitev, hkrati pa bi bil pripravljen prevzeti skrbništvo nad katero izmed spodaj navedenih aktivnosti? 

#VerjemiVase ter se nam pridruži v ekipi!

  • Lokacija: Ljubljana
  • Delovno razmerje: Nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev
  • Področje dela: Procesna pisarna

Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo

  • Delovno razmerje za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Ugodne delovne razmere in razgibano delo v mednarodni bančni skupini in dinamičnem kolektivu.
  • Pridobivanje novih znanj in izkušenj.
  • Dobre odnose v timu in podjetju.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Karierni razvoj.

V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Procesni analitik (m/ž) skrbel za:

  • Sodelovanje pri postavljanju standardov upravljanja poslovnih procesov.
  • Oblikovanje in ažuriranje navodil za delo, smernic ali politik za področje procesnega upravljanja.
  • Skrbništvo nad poslovnimi procesi (merjenje učinkovitosti (KPI), modeliranje, analiziranje, svetovanje).
  • Izdelava poročil o učinkovitosti procesov.
  • Podpora lastnikom procesa pri povečevanju učinkovitosti z uporabo sprejetih metodologij.
  • Podpora lastnikom procesa pri dokumentiranju procesov.
  • Vzdrževanje enotnega repozitorija procesne dokumentacije.
  • Šolanje deležnikov za upravljanje poslovnih procesov.
  • Načrtovanje in upravljanje rešitev za podporo poslovnim procesom v skladu s poslovnimi zahtevami ter koncepti banke.
  • Koordinacija z odgovorno osebo za politike skupine z lastniki.
  • Razumevanje vpliva posameznih politik na poslovanje banke in njene procese.
  • Aktivna koordinacija izvajanja GAP analize politik skupine (določitev odgovornega nosilca politike skupine, pomoč nosilcu politike pri izvajanju GAP analize in argumentaciji izjem v posameznih politikah, povezovanje vseh deležnikov in vseh procesnih lastnikov, na katere politike vplivajo).
  • Identifikacija priložnosti za robotizacijo procesov.
  • Razvoj, implementacija in vzdrževanje robotov za avtomatizacijo procesov.
  • Skrb za ažurno koordinacijo in usklajevanje notranjih pravil ravnanja z dokumentarnimi gradivi (skrbnik notranjih pravil).
  • Spremljanje zakonodaje s področja ravnanja z gradivi ter ravnanja s podatki ter implementacija sprememb v poslovanje.
  • Preverjanje celovitosti in urejenosti dokumentarnega gradiva v banki in pred prenosom k zunanjemu izvajalcu, skladno z veljavnimi standardi in priporočili.
  • Koordinacija prenosa dokumentarnega gradiva v elektronski arhiv.
  • Koordinacija med internimi uporabniki in zunanjim izvajalcem elektronskega arhiviranja.
  • Pomoč internim uporabnikom elektronskega arhiva pri iskanju dokumentov oz. uporabi programa za pregledovanje arhiviranih dokumentov.
  • Skrb za pregled nad roki hranjenja dokumentarnega gradiva, skladno s klasifikacijskim načrtom.
  • Skrb za pravilno izveden postopek uničenja dokumentarnega gradiva.
  • Skrb za implementacijo in ažuriranje procesov in delovnih navodil ter povezanih dokumentov, ki se nanašajo na obvladovanje dokumentacije v fizični in elektronski obliki.
  • Skrb za redno izvajanje kontrol, vezanih na dokumentacijo v e-arhivu in hramba zapisov o izvedenih kontrolah.
  • Implementacija rešitev v okviru delovnih nalog organizacijske enote.
  • Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
  • Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi področji in oddelki, ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
  • Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 2 leti delovnih izkušenj na podobnem področju (ali dobro poznavanje bančnih procesov ali suverenost v tehnologijah, s področja digitalizacije delovnih procesov).
  • Čim širše poznavanje bančništva in bančnih procesov ali organizacije banke.
  • Zaželene izkušnje z razvojem informacijskih sistemov, ki podpirajo bančne procese.
  • Razumevanje pomena poslovnih procesov, poznavanje procesnega vodenja in projektnega dela ter veselje do dodatnega izobraževanja na tem področju.
  • Odlične analitske sposobnosti.
  • Poznavanje hrambe dokumentarnega gradiva in zajem v e-obliko (DMS).
  • Asertivnost, samostojnost pri delu, dobro izdelane komunikacijske veščine.
  • Aktivno znanje angleškega jezika.
  • Dobro poznavanje MS Office orodij (Excel, Word, Outlook, Visio).
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo Potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 11. 6. 2023 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.