Samostojni referent (m/ž)

v oddelku Transakcijsko bančništvo

Si izrazito natančen, dobro organiziran in motiviran za nove izzive? Si svoje delovne izkušnje pridobival v bančništvu in dobro poznaš delovanje procesov v banki? Prav tako imaš izkušnje s področja izvršb in transakcijskega bančništva?  

#VerjemiVase ter se nam pridruži v ekipi!

  • Lokacija: Ljubljana, na sedežu Banke
  • Delovno razmerje: Nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • Področje dela: Oddelek Transakcijsko bančništvo

Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo

  • Delovno razmerje za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Ugodne delovne razmere in razgibano delo v mednarodni bančni skupini in dinamičnem kolektivu.
  • Dobre odnose v timu in podjetju.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Karierni razvoj.

V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Samostojni referent (m/ž) skrbel za:

Opravljanje najzahtevnejših bančnih in administrativnih, finančno – računovodskih in komercialnih opravil na področju izvršb in transakcijskih računov:

  • Evidentiranje, pregled in avtorizacija sklepov.
  • Izvrševanje in poplačevanje sklepov.
  • Pregled in odgovori na poizvedbe.
  • Poročanje regulatorju in znotraj banke.
  • Pregled in spremljanje zakonodaje in novosti na področju Izvršb.
  • Sodelovanje na odborih s področja Izvršb na ZBS in BS.
  • Sodelovanje oz. organiziranje, spremljanje in nadziranje delovnega procesa.
  • Reševanje zahtevnejših reklamacij.
  • Svetovanje oz. usmerjanje notranjim in zunanjim strankam.
  • Vodenje in usklajevanje evidenc ter izmenjava podatkov.
  • Izdelovanje zahtevnejših analiz in predlogov ter poročil.
  • Samostojno pripravljanje dokumentacije, izvajanje zalednih poslov za stranke in evidentiranje poslovnih dogodkov v skladu z organizacijo, predpisi in navodili nadrejenega.
  • Prevzemanje, vodenje in arhiviranje dokumentacije.
  • Nadzor in kontrola delovnega procesa ter predlaganje sprememb in izboljšav.
  • Pomoč in sodelovanje pri razvoju novih storitev in produktov.
  • Spremljanje zakonodaje in internih predpisov in izvajanje del in nalog na podlagi le-teh.
  • Sodelovanje pri pripravi oz. priprava delovnih navodil za področje dela.
  • Sodelovanje z ostalimi oddelki/skupinami znotraj banke in z zunanjimi inštitucijami.
  • Opravljanje drugih del in nalog, ki se opravljajo v organizacijski sredini, kjer delavec dela ter po navodilih nadrejenih.
  • Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
  • Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
  • Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
  • Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih in zadolžitvah nadrejenega.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 1 leto delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu.
  • Dobro poznavanje bančnih procesov, še posebej področje izvršb.
  • Natančnost, samoiniciativnost, samostojnost pri delu, dobro izdelane komunikacijske veščine.
  • Aktivno znanje angleškega jezika.
  • Dobro poznavanje MS Office orodij (Excel, Word, Outlook).
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo Potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 13. 3. 2024 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.