- Lokacija: Ljubljana, sedež banke
- Delovno razmerje: Določen čas
- Področje dela: Oddelek Podpora strankam
Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo
- Zaposlitev za za določen čas s poskusno dobo 3 mesece.
- Konkurenčno plačilo z možnostjo bonusa.
- Številne možnosti izobraževanj.
- Dobre odnose v timu in podjetju.
- Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
- Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
- Sodelovanje v športnem društvu.
- Delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.
- Pridobivanje novih znanj in izkušenj.
- Karierni razvoj.
V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Sodelavec za podporo strankam (m/ž) skrbel za:
Telefonsko in elektronsko svetovanje strankam:
- Pridobivanje novih strank (klicne in mailing akcije) in svetovanje strankam o celotni ponudbi banke.
- Prescoring in drugi vhodni klici, trženje in drugi izhodni klici.
- Svetovanje in prodaja (varčevanja, TRR) za fizične osebe.
- Posredovanje potencialnih strank na druge sodelavce in organizacijske enote, skladno s poslovno politiko banke.
- Pomoč pri elektronskem bančništvu in izvajanje telefonskega bančništva.
- Izdelava ponudb, pogodb, potrdil o varčevalnih produktih ter tiskanje in pošiljanje drugih dopisov.
- Sodelovanje s svetovalci v poslovnih enotah.
- Skrb za poštni predal info@sparkasse.si in sporočila prispela preko elektronske banke (podajanje odgovorov na vprašanja, posredovanje elektronske pošte odgovorni osebi …).
- Razna administrativna dela.
- Kontakt s stranko v primeru neizvedenih plačil (sodelovanje s plačilnim prometom).
- Izvajanje sprememb, prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili.
- Pomoč pri optimizaciji komercialnega dela in podpornih procesov.
- Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
Help desk:
- Pomoč strankam pri uporabi elektronskega bančništva.
- Izvajanje sprememb prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili.
- Skrb za sporočila prispela preko elektronske banke (Net.Stik, Net.StikPRO, M.Stik).
- Administracija s sistemi elektronskega bančništva.
- Upravljanje s certifikatnim sistemom.
- Podpora svetovalcem pri poslovanju z elektronsko banko.
- Skrb za delovne procese na področju elektronskega in telefonskega bančništva.
Reklamacije:
- Reševanje finančnih in nefinančnih reklamacij.
- Usklajevanje in koordinacija aktivnosti z ostalimi organizacijskimi enotami za reševanje reklamacij.
- Sodelovanje v postopku opominjanja.
- Skrb za delovne procese na področju reklamacij.
- Razna administrativna dela.
- Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.
Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?
- Vsaj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
- Delovne izkušnje s primerljivimi deli in nalogami bodo dobrodošle, niso pa obvezne. Upoštevamo tudi izkušnje, pridobljene preko študentskih del.
- Odlične komunikacijske veščine – tako pisne kot ustne.
- Veselje do dela s strankami.
- Prednost bodo imeli kandidati z izrazito izraženimi zanesljivostjo, odgovornostjo in odzivnostjo/učinkovitostjo pri delu.
- Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
- Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.
Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?
Vabimo Vas, da svoja motivacijska pisma z življenjepisom pošljete do vključno 30. 6. 2024 na elektronsko pošto: zaposlitev@sparkasse.si ali po pošti na naš naslov.
Informacij po telefonu ne posredujemo.