Sodelavec za podporo strankam (m/ž)

Te privlači delo s strankami, imaš rad/a timsko delo? Rad/a pomagaš in svetuješ strankam, si pozitivno naravnana in komunikativna oseba?

Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno in te veseli raznoliko delo v okolju, kjer spodbujamo dinamičnost, dobre ideje in sodelovanje, potem ne odlašaj - #VerjemiVase ter se nam pridruži v ekipi!

  • Lokacija: Ljubljana
  • Delovno razmerje: Nedoločen čas (polni delovni čas) s 3-mesečnim poskusnim delom
  • Področje dela: Oddelek Podpora strankam

Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo

  • Delovno razmerje za nedoločen čas, s 3-mesečno poskusno dobo.
  • Konkurenčno plačilo z možnostjo bonusa.
  • Številne možnosti izobraževanj.
  • Dobre odnose v timu in podjetju.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.
  • Pridobivanje novih znanj in izkušenj.
  • Karierni razvoj.

.

V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Sodelavec za podporo strankam (m/ž) skrbel za:

Telefonsko in elektronsko svetovanje strankam:

  • Pridobivanje novih strank (klicne in mailing akcije) in svetovanje strankam o celotni ponudbi banke.
  • Prescoring in drugi vhodni klici, trženje in drugi izhodni klici.
  • Svetovanje in prodaja (varčevanja, TRR) za fizične osebe.
  • Posredovanje potencialnih strank na druge sodelavce in organizacijske enote, skladno s poslovno politiko banke.
  • Pomoč pri elektronskem bančništvu in izvajanje telefonskega bančništva.
  • Izdelava ponudb, pogodb, potrdil o varčevalnih produktih ter tiskanje in pošiljanje drugih dopisov.
  • Sodelovanje s svetovalci v poslovnih enotah.
  • Skrb za poštni predal info@sparkasse.si in sporočila, prispela preko elektronske banke (podajanje odgovorov na vprašanja, posredovanje elektronske pošte odgovorni osebi …).
  • Razna administrativna dela.
  • Kontakt s stranko v primeru neizvedenih plačil (sodelovanje s plačilnim prometom).
  • Izvajanje sprememb, prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili.
  • Pomoč pri optimizaciji komercialnega dela in podpornih procesov.
  • Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.

Help desk:

  • Pomoč strankam pri uporabi elektronskega bančništva.
  • Izvajanje sprememb prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili.
  • Skrb za sporočila, prispela preko elektronske banke (Net.stik, M.Stik, Net.StikPRO).
  • Administracija s sistemi elektronskega bančništva.
  • Upravljanje s certifikatnim sistemom.
  • Podpora svetovalcem pri poslovanju z elektronsko banko.
  • Skrb za delovne procese na področju elektronskega in telefonskega bančništva.

Reklamacije:

  • Reševanje finančnih in nefinančnih reklamacij.
  • Usklajevanje in koordinacija aktivnosti z ostalimi organizacijskimi enotami za reševanje reklamacij.
  • Blokade in deblokade TRR ter zaprtje kartic po navodilu pravnega sektorja.
  • Sodelovanje v postopku opominjanja.
  • Skrb za delovne procese na področju reklamacij.

Drugo:

  • Razna administrativna dela.
  • šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
  • Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
  • Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
  • Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
  • Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu.
  • Veselje do dela s strankami.
  • Prednost bodo imeli kandidati z izrazito izraženimi zanesljivostjo, odgovornostjo in odzivnostjo / učinkovitostjo pri delu.
  • Dobre organizacijske in analitske sposobnosti, poslovna kultura, samoiniciativnost, občutek za timsko delo, sposobnost samokontrole, samostojnost in zanesljivost, dojemljivost za spremembe, veselje do dela z ljudmi in do prodaje, pogajalske in prodajne sposobnosti, komunikativnost, delo z denarjem.
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 31. 3. 2023 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.