Specialist za digitalno bančništvo (m/ž)

Si poznavalec digitalizacije bančnih produktov. Ti izraz »Digital Customer Journey« pomeni več, kot zgolj uvedba novega produkta ali storitve za stranko. Si želiš biti del digitalne transformacije?

Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno, #VerjemiVase ter se nam pridruži v ekipi!

  • Lokacija: Ljubljana, na sedežu Banke
  • Delovno razmerje: Nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev
  • Področje dela: Razvoj in upravljanje ponudbe

Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo

  • Zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Sodelovanje na področju prodajnega kontolinga.
  • Konkurenčno plačilo z možnostjo bonusa.
  • Številne možnosti izobraževanj.
  • Dobre odnose v timu in podjetju.
  • Zanimivo vsebino dela v soustvarjanju prihodnosti bančništva.
  • Možnost kreativnega doprinosa k dobrim rešitvam za uporabnike.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.

V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Specialist za digitalno bančništvo (m/ž) skrbel za:

Za uspešno nadaljevanje digitalizacije naših produktov in storitev iščemo osebo, ki bo:

  • Poznala področje digitalizacije bančnih produktov in storitev.
  • Razumela povezljivost med sistemi in večkanalno integracijo rešitev.
  • Želela voditi projekte iz področja digitalizacije ter spremljati uspeh v produkciji ter stalno stremeti k izboljšavam tako iz vidika CX kot tudi UX.
  • Razumela stranko in njihove potrebe iz vidika digitalizacije produktov in storitev.
  • Stalno stremela k izboljšavam in imela jasno sliko nad trgom ter aktualnim trendom.
  • Delala na najnovejši tehnologiji za uvedbo novih produktov in storitev.
  • Znala prevzeti iniciativo v skupinskih projektih ter vztrajal z visoko motivacijo za delo in rezultate.
  • Pripravila navodila in izobrazila poslovne uporabnike za uporabo novih storitev.
  • Zagotavljala podporo internim uporabnikom.
  • Radovedno in vedno na sledi naslednji veliki priložnosti za izboljšanje poslovanja.

Opis delovnih nalog iz sistemizacije delovnih mest vsebuje: 

  • Priprava predlogov in iskanje rešitev za nadaljnji razvoj banke iz področja digitalizacije.
  • Sodelovanje in vodenje avtomatizacije in digitalizacije produktnih procesov iz vidika izboljševanja uporabniške izkušnje (prevod kompleksnih poslovnih zahtev v ustrezne in enostavne rešitve) – v sodelovanju s ključnimi deležniki.
  • Vodenje razvoja digitalnih kanalov za izboljševanje uporabniške izkušnje in ponudbo naprednih digitalnih storitev in produktov – v sodelovanju s ključnimi deležniki.
  • Sodelovanje pri oblikovanju CRM rešitev - zagotavljanje uporabniku prijaznega in učinkovitega orodja.
  • Komunikacija, šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
  • Podpora pri generiranju potencialov novih strank za svetovalce.
  • Druga dela in naloge po navodilu nadrejenega.
  • Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi področji in oddelki, ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
  • Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
  • Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 1 leto delovnih izkušenj s primerljivim področjem dela.
  • Veseli bomo proaktivnih kandidatov, ki obvladajo agilni pristop k delu ter dokazujejo afiniteto do reševanja tako uporabniških problemov kot poslovnih izzivov banke.
  • Izdelane kompetence: usmerjenost na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost.
  • Tekoče znanje in uporaba angleškega jezika; znanje nemščine zaželeno (ni obvezno).
  • Napredno poznavanje orodij MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint).
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Usmerjenost k vrednotam Banke Sparkasse: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Prednost je:

  • Razumevanje bančništva.
  • Poznavanje smernic in zakonov, ki se nanašajo na obdelavo in varovanje osebnih podatkov.
  • Znanje izgradnje napovednih modelov in algoritmov za strojno učenje.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 31. 1. 2024 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.