Specialist za obračun plač (m/ž)

Si izkušen-a strokovnjak-inja na področju obračuna plač in strmiš h konstantnemu napredku? Te veseli dinamično delo v stalnem stiku z ljudmi in bančnim poslom ter podpiraš digitalizacijo kadrovskih procesov?

Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno, si hkrati izredno timsko usmerjen-a in te veseli raznoliko delo, v okolju kjer spodbujamo dinamičnost, dobre ideje in sodelovanje, potem ne odlašaj - #VerjemiVase ter se nam pridruži v ekipi!

  • Lokacija: Ljubljana
  • Delovno razmerje: Nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev
  • Področje dela: Pisarna Upravljanje s kadri

Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo

  • Delovno razmerje za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Možnost dela od doma.
  • Razgibano delo v mednarodnem bančnem okolju.
  • Organiziran onboarding program z lastnim mentorjem in »buddy-jem«.
  • Priložnost soustvarjanja moderne HR funkcije.
  • Številne možnosti izobraževanj.
  • Možnost vključevanja v različne projekte.
  • Dobre odnose v HR timu in podjetju.
  • Vplačevanje v 2. pokojninski steber.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja.
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Karierni razvoj.
  • Možnost napredovanja.

V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Specialist za obračun plač (m/ž) skrbel za:

Opravljanje finančno-knjigovodskih del:

  • Obračun plač, nadomestil, bonusov, nagrad, potnih stroškov, drugih prejemkov in povračil v zvezi z delom.
  • Planiranje in spremljanje gibanj stroškov dela.
  • Priprava poročil in analiz s področja dela za različne ravni odločanja.
  • Pomoč pri vzpostavitvi plačnega modela in davčno ugodnih načinih izplačevanja plač.
  • Poročanje upravi banke in Banki Slovenije.
  • Nadzor nad popolnostjo dokumentacije, redno ažuriranje delovnih navodil in procesov.
  • Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.

Druga dela v sektorju

  • Izvajanje postopkov vključevanja zaposlenih v vse oblike zdravstvenega, obveznega pokojninskega in kolektivnega prostovoljnega dodatnega pokojninskega zavarovanja.
  • Posredovanje podatkov s področja dela zunanjim institucijam  (ZPIZ, Zavod RS za zaposlovanje ipd.).
  • Vodenje in hramba personalnih aktov, delovnih knjižic ...
  • Pomoč pri izdelavi in ažuriranju internih aktov.
  • Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.
  • Sodelovanje z drugimi poslovnimi področji in oddelki, ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
  • Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 3 leta delovnih izkušenj.
  • Poznavanje modernih trendov na kadrovskem področju.
  • Aktivno znanje angleškega jezika.
  • Dobro poznavanje excela.
  • Odlično izdelane kompetence: usmerjenost na stranke (notranje in zunanje), podjetnost, sodelovanje, prožnost in prilagodljivost spremembam, prevzemanje odgovornosti, usmerjenost v rezultate.
  • Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 1. 8. 2023 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.