Strokovni sodelavec za komuniciranje (m/ž)

s poudarkom na internem komuniciranju in odnosih z javnostmi

Si motiviran/a za povezovanje in informiranje sodelavcev? Rad/a organiziraš raznovrstne dogodke? Te veseli sodelovanje v projektih, ki vračajo v okolje in družbo? 

Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno in te izpolnjuje delo, ki zahteva veliko kreativnosti, raznolikosti in sodelovanja, v okolju kjer spodbujamo dinamičnost in dobre ideje, potem ne odlašaj - #VerjemiVase ter se pridruži ekipi!

Opis dela

  • Interno komuniciranje
    • skrb za intranetno stran: priprava in oblikovanje internih novic, skrbništvo nad intranetno stranjo, sodelovanje s ponudniki,
    • skrb za obveščanje in komuniciranje s sodelavci,
    • spremljanje trendov in optimizacija.
  • Organizacija dogodkov
    • skrb za vodenje aktivnosti za izvedbo internih in eksternih dogodkov.
  • Skrb za sponzorstva in donacije
    • organizacija sponzorstev in donacij, sodelovanje z različnimi organizacijami in skrb za pogodbe le-teh.
  • Kontakti z mediji in spremljanje Klippinga ter skrb za letno poročilo 
    • kontakti z mediji: skrb za redne kontakte in odgovore novinarjem ter drugim predstavnikom medijev,
    • skrb za Klipping: spremljanje tem in posredovanje aktualnih člankov vodjem, sodelovanje s ponudniki,
    • koordinacija priprave letnega poročila.

Poleg zgoraj opisanih podrobnejših poudarkov dela, pa je skladno s sistematizacijo delovnih mest pri delodajalcu Strokovni sodelavec za komuniciranje zadolžen za naslednja področja:

  • Izvajanje del na področju odnosov z javnostmi
    • odgovornost za redni kontakt z novinarji in drugimi predstavniki medijev,
    • odgovornost za redno ažuriranje adreme novinarjev.
  • Sejmi in prireditve
    • odgovornost za vodenje vseh aktivnosti za uspešno izvedbo internih in eksternih dogodkov.
  • Internetna stran
    • odgovornost za oblikovanje, ažuriranje, skrbništvo, sodelovanje s ponudniki in oglaševanje.
  • Interno komuniciranje
    • izvajanje interne komunikacije ter priprava komunikacijskih orodij (intranet, interni časopis)
  • Oblikovanje internih in eksternih predlog koncerna na slovenskem tržišču
    • oblikovanje internih in eksternih dokumentov ter predlog, formularjev, obrazcev, brošur in predstavitev,
    • oblikovanje pisem, letakov, prospektov, učnih materialov, kontaktnih informacij, oglasov ... ter drugih komunikacijskih predlogov za nastop na trgu (v sodelovanju z matično hišo in marketinško agencijo),
    • skrb za ažurnost internih in eksternih predlog ter enotnost po Sloveniji (oskrbovanje PE),
    • šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
  • Skrb za uveljavljanje in upoštevanje celostne grafične podobe
    • upoštevanje smernic matične banke,
    • prilagoditve podobe slovenskemu tržišču,
    • poenoten grafični nastop na trgu,
    • sodelovanje z marketinško agencijo in matično hišo.
  • Klipping
    • spremljanje klippinga, kontakt s ponudnikom, spremljanje tem in posredovanje aktualnih člankov vodjem.
  • Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu
    • spremljanje trga, trendov, konkurence, produktov konkurence, konkurenčnih prodajnih akcij, zakonodaje,
    • spremljanje in sodelovanje pri merjenju zadovoljstva strank, priprava poročil in ukrepov za izboljšanje zadovoljstva,
    • izvajanje tržno-raziskovalnih projektov skupine.
 
  • Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.
  • Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.
  • Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 3 leta delovnih izkušenj s primerljivim področjem dela.
  • Veseli bomo kreativnih kandidatov z veliko željo po raziskovanju ter z usmerjenostjo k povezovanju zaposlenih.
  • Izkušnje z delom s katerim od orodij za urejanje internetnih ali spletnih strani in oblikovalskim programom.
  • Napredno poznavanje orodij MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint).
  • Tekoče znanje in uporaba angleškega jezika; znanje nemščine zaželeno (ni obvezno).
  • Veseli bomo proaktivnih kandidatov, ki obvladajo agilni pristop k delu ter dokazujejo afiniteto do reševanja tako uporabniških problemov kot poslovnih izzivov banke.
  • Izdelane kompetence: usmerjenost na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost.
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.

Kaj vam ponujamo

  • Delovno razmerje za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Organiziran onboarding program z lastnim mentorjem in »buddy-jem«.
  • Konkurenčno plačilo z možnostjo bonusa.
  • Številne možnosti izobraževanj.
  • Dobre odnose v timu in podjetju.
  • Zanimivo vsebino dela v soustvarjanju prihodnosti bančništva,
  • možnost kreativnega doprinosa k dobrim rešitvam za uporabnike.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic …).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.
  • Pridobivanje novih znanj in izkušenj.
  • Karierni razvoj.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 30. 1. 2022 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.