Vodja sektorja IT podpora poslovanju (m/ž)

Si proaktiven in dinamičen vodja, z izdelanimi vodstvenimi in komunikacijskimi veščinami, afiniteto do upravljanja sprememb in odličnim poznavanjem bančnega poslovanja ter kompleksnosti bančnega IT okolja?  

#VerjemiVase in se pridruži naši ekipi!

Opis dela

 

Vodenje sektorja in razvoj informacijske tehnologije:

  • Tekoče prilagajanje obstoječih bančnih sistemov zahtevam trga, vzpostavljanje novih sistemov.
  • Aktivno sodelovanje pri projektih širitve poslovanja in zagotavljanje ustrezne aplikativne podpore poslovanji od njene zasnove do izvedbe ter zagotavljanje ustreznih sistemov in njihovo redno prilagajanje potrebam trga in poslovanja (priprava strokovnih konceptov, testiranje, tehnično izvedbo in vodenje projektov) ter snovanje in realizacija analiz na podlagi zahtevkov banke, matične hiše (tudi revizije).
  • Sodelovanje pri testiranju in prevzemu sistema.
  • Obdelava in rešitev napak sistemov.
  • Zagotavljanje varnosti podatkov (dostopi do prostorov, podatkov, sistemov).
  • Tehnična podpora poslovnim procesom, načrtovanju vzporedno z zahtevami rasti banke (terminali, računalniki, serverji, podatkovne linije).
  • Stalno izboljševanje in prilagajanje (razširjanje) obstoječih sistemov (načrtovanje, preskrba, inštalacija, zagon) vzporedno z razvojem ponudbe in poslovanja, ter z naraščajočim številom zaposlenih in strank.
  • Izvajanje investicijskega načrta, ter spremljanje stroškov in investicij (skupaj z vodji banke in matično hišo).
  • Zagotavljanje pomoči uporabnikom za tehnična (in vsebinska) vprašanja in pomoč pri učinkoviti uporabi sistemov (pomoč uporabnikom pri tehničnih in vsebinskih vprašanjih o uporabi sistemov).
  • Sodelovanje z zunanjimi dobavitelji.
  • Vodenje sodelavcev, delegiranje nalog in odgovornosti na zaposlene.
  • Doseganje zastavljenih ciljev.
  • Zagotavljanje varnosti informacijskih sistemov.
  • Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.

Odločanje v kadrovskih zadevah sektorja (zaposlovanje, odpovedi, usposabljanje, izobraževanje, razvoj zaposlenih, »coaching« zaposlenih, soustvarjanje kulture in vrednot).

Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.

Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.

Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.

Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri,
  • vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu (vodstveno delovno mesto, vodenje zaposlenih, oblikovanje, usmerjanje in izvajanje strategije področja vodenja; bančne delovne izkušnje),
  • izkušnje na področju upravljanja IT podpore ter digitalizacije poslovanja v bančnem okolju,
  • odlično izražene kompetence: usmerjenost na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb / prožnost in prilagodljivost spremembam, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost / usmerjenost v rezultate
  • odlično izražene vodstvene veščine, veselje do dela z ljudmi, tehnologijo in procesi, izdelane komunikacijske in predstavitvene sposobnosti, strateška usmerjenost
  • dobro poznavanje bančnega okolja,
  • odlično pisno in ustno izražanje v slovenskem jeziku ter aktivno znanje angleškega in/ali nemškega jezika,
  • Dobro poznavanje MS Office orodij (Outlook, Excel, Word)
  • pogoj za zaposlitev je predloženo Potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kaj vam ponujamo

  • Delovno razmerje za čas trajanja mandata vodilnega delavca v trajanju 3 leta, s poskusno dobo 6 mesecev in možnostjo podaljšanja mandata,
  • odlične delovne razmere in razgibano delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu,
  • managerske zdravniške preglede,
  • parkirni prostor,
  • 100% plačano bolniško odsotnost,
  • bonus za individualno delovno uspešnost,
  • številne možnosti izobraževanj,
  • dobre odnose v timu in podjetju,
  • skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic…),
  • organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih,
  • sodelovanje v športnem društvu,
  • pridobivanje novih znanj in izkušenj,
  • karierni razvoj.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 01.10.2021 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.