Vodja službe intenzivna obravnava problematičnih naložb in kreditnih tveganj (m/ž)

Si proaktiven in dinamičen vodja, z izdelanimi vodstvenimi in komunikacijskimi veščinami, afiniteto do upravljanja sprememb in odličnim poznavanjem bančnega poslovanja?  Sočasno odlično poznaš analize finančnih izkazov podjetij in postope prestrukturiranja in intenzivne obravnave problematičnih naložb?

#VerjemiVase in se pridruži ekipi!

Kot vodja službe boste zadolženi za oblikovanje in izvajanje strategije na sledečih področjih bančnega poslovanja:

  • Ocenjevanje kreditnih tveganj.
  • Restrukturiranje in izterjava problematičnih naložb.
  • Vodenje službe s cca. 10 zaposlenimi. 

Opis dela na delovnem mestu Vodja službe Intenzivna obravnava problematičnih naložb in kreditnih tveganj (m/ž):

  • Planiranje, organiziranje in vodenje dela v oddelku in kontrola nad opravljenimi nalogami.
  • Zagotavljanje izvajanja zakonskih določil, drugih predpisov in internih aktov banke, ki se nanašajo na delovno področje oddelka.
  • Usmerjanje dela oddelka in posameznikov v skladu s cilji oddelka in strategijo ter poslovno politiko banke.
  • Kontrola izvajanja delovnih procesov in predlaganje sprememb in izboljšav.
  • Skrb za usposabljanje in razvoj sodelavcev v oddelku ter nudenje strokovne podpore.
  • Razvijanje in skrbništvo nad delovnimi procesi in navodili oddelka, izdelava delovnih navodil, postopkov, procesov, pravilnikov, formularjev potrebnih za nemoten potek dela v oddelku.
  • Spremljanje zakonodaje in prilagajanje poslovanja veljavni zakonodaji (predvsem področje insolvenčne zakonodaje, oslabitev).
  • Vodenje sodelavcev, delegiranje nalog in odgovornosti na zaposlene.
  • Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
  • S pomočjo sistema zgodnjega opozarjanja identificiranje strank s povečanim tveganjem in predlaganje pravočasne rešitve nastale situacije (pravočasna izpeljava reprogramov sprejemljivih za banko).
  • Skrb za bilančne analize, analize bonitet, periodične obdelave, Basel II in podpora svetovalcem.
  • Analiziranje bilanc in presoja bonitete strank.
  • Izboljševanje položaja banke v odnosu do stranke intenzivne spremljave, iskanje ugodnih rešitev nastale situacije za banko.
  • Aktivna sanacija z rednim poročanjem in spremljanjem strank v pristojnosti oddelka.
  • Pristojnost za stranke intenzivne spremljave in odobravanje v skladu s sistemom pooblastil.
  • Izpeljava poslov restrukturiranja v sistemu banke.
  • Priprava in sodelovanje na sejah za intenzivno spremljavo in sejah komisije za slabe naložbe.
  • Individualna obravnava strank s presojo glede individualnih oslabitev, ki se redno zavedejo v sistem.
  • Podpora svetovalcem pri izvensodni izterjavi, pomoč svetovalcem pri kreditnih odločitvah.
  • Sodelovanje z ostalimi sodelavci sektorja upravljanje s krediti in pravnim sektorjem.

Sodelovanje z združenji in inštitucijami.

Odločitve pri večjih in kompleksnejših (aktivnih) poslih, skladno s pooblastili.

Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.

Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.

Sodelovanje v kadrovskih zadevah službe (zaposlovanje, odpovedi, usposabljanje, izobraževanje, razvoj zaposlenih, »coaching« zaposlenih, soustvarjanje kulture in vrednot).

Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.

Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj koncerna Kärntner Sparkasse AG, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.

Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
  • Vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu (vodstveno delovno mesto, vodenje zaposlenih, oblikovanje, usmerjanje in izvajanje strategije področja vodenja; bančne delovne izkušnje).
  • Izkušnje na področju prestrukturiranja in izterjave slabih naložb v bančništvu in dobro poznavanje ekonomskih in pravnih vsebin s tega področja.
  • Odlično izražene kompetence: usmerjenost na stranke, podjetnost, sodelovanje, upravljanje sprememb / prožnost in prilagodljivost spremembam, prevzemanje odgovornosti, ciljna orientiranost / usmerjenost v rezultate.
  • Odlično izražene vodstvene veščine, veselje do dela z ljudmi in procesi, izdelane komunikacijske in predstavitvene sposobnosti, strateška usmerjenost.
  • Dobro poznavanje bančnega okolja.
  • Odlično pisno in ustno izražanje v slovenskem jeziku ter aktivno znanje angleškega in/ali nemškega jezika.
  • Dobro poznavanje MS Office orodij (Outlook, Excel, Word). 
  • Pogoj za zaposlitev je predloženo Potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
  • Usmerjenost k vrednotam banke Sparkasse, ki so: zaupanje, profesionalnost, ustvarjalnost, srčnost in ekološka odgovornost.

Kaj vam ponujamo?

  • Delovno razmerje za čas trajanja mandata vodilnega delavca v trajanju 3 leta, s poskusno dobo 6 mesecev in možnostjo podaljšanja mandata.
  • Odlične delovne razmere in razgibano delo v mednarodnem bančnem okolju in mladem dinamičnem kolektivu.
  • Managerske zdravniške preglede.
  • Parkirni prostor.
  • 100% plačano bolniško odsotnost.
  • Bonus za individualno delovno uspešnost.
  • Številne možnosti izobraževanj.
  • Dobre odnose v timu in podjetju.
  • Skrb za zdravje na delovnem mestu in podporo zdravemu načinu življenja (program promocije zdravja na delovnem mestu, možnost uporabe priročnih kuhinj in jedilnic…).
  • Organizirana letna druženja in srečanja zaposlenih.
  • Sodelovanje v športnem društvu.
  • Pridobivanje novih znanj in izkušenj.
  • Karierni razvoj.

Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?

Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom in referencami nam pošljite do vključno 15.05.2021 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta na katerega se prijavljate.

Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.

Informacij po telefonu ne posredujemo.