Sodelavec v oddelku Upravljanje zavarovanj (m/ž)
Te zanima področje ocenjevanja nepremičnin in področje zavarovanj v bančništvu? Želiš pridobiti širši pogled in dodatna znanja s področja ocenjevanja nepremičnin? Si izredno organiziran, odlično sodeluješ v timu in ti administrativna podpora ni tuja?
Če si na zgornja vprašanja odgovoril/a pritrdilno in te hkrati veseli raznoliko delo v okolju, kjer vzpodbujamo razvoj in sodelovanje, potem ne odlašaj - #VerjemiVase in se pridruži naši ekipi.
Na razpisanem delovnem mestu vam ponujamo
- Delovno razmerje za določen čas, s poskusno dobo 3 mesece.
- Program promocije zdravja na delovnem mestu in možnost sodelovanja v športno-kulturnem društvu Spartak.
- Prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje.
- Dodatno zdravstveno zavarovanje (t. i. Specialisti).
- Brezplačno anonimno psihološko svetovanje.
- Ugodno nezgodno zavarovanje.
- V kolikor to omogoča delovno mesto, nudimo fleksibilen delovnik in možnosti hibridnega dela.
- Dogodke in redna druženja za zaposlene ter program obdarovanja otrok ob koncu leta.
- Veliko priložnosti za pridobivanje novih znanj in izkušenj (znotraj banke in skupine) ter pomoč pri usmerjanju in načrtovanju kariernega razvoja.
- Dobre medsebojne odnose, team-building aktivnosti.
- Shema variabilnega nagrajevanja.
V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo na delovnem mestu Sodelavec v oddelku Upravljanje zavarovanj (m/ž) skrbel za:
- Administrativna podpora izvajanju internih mnenj (priprava podlag za interna mnenja, priprava paketov za naročanje internih mnenj zunanjim cenilcem, pregledovanje podlag).
- Administrativna podpora izvajanju ocen vrednosti (priprava ponudb za zunanje cenitve).
- Ostala administrativna dela (skrb za interno pošto, pregledovanje računov, vnosi v sistem).
- Spremljanje portfelja zavarovanj s poudarkom nad kontrolo pogojev, ki zagotavljajo kapitalsko ustreznost zavarovanj (pregled vinkulacij, pregled depozitov – usklajenost med sistemi, kontrola internih mnenj, prevrednotenje vrednostih papirjev, poročanje, pregled pravne gotovosti).
- Skrb za podatke in kvaliteto podatkov na temo upravljanja zavarovanj in sodelovanje z lokalnim IT oddelkom pri razvoju in skrbništvu programske podpore za področje zavarovanj.
- Implementacija aktov/politik lastnikov na lokalno raven.
- Šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce.
- Arhiviranje dokumentacije, redno ažuriranje, razvoj in skrbništvo delovnih navodil in procesov na področju upravljanja z zavarovanji - (npr. skrb za pogodbe in njihovo arhiviranje).
Ostale naloge kot je opredeljeno v sistemizaciji delovnih mest in Pravilniku o notranji organizaciji banke.
Katere veščine pričakujemo od novega sodelavca?
- Vsaj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri.
- Vsaj 12 mesecev delovnih izkušenj z enakimi ali podobnimi deli.
- Dobro računalniško pismenost (Word, Power Point, Excel).
- Pogoj za zaposlitev je predloženo potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da oseba ni v kazenskem postopku.
- Skladnost z vrednotami banke Sparkasse: Mi smo Banka Sparkasse. Spoznajte nas!
Kako oddam prijavo na razpisano delovno mesto?
Svoje motivacijsko pismo z življenjepisom nam pošljite do vključno 16. 7. 2025 po elektronski pošti na: zaposlitev@sparkasse.si. V zadevo elektronske pošte vpišite naziv delovnega mesta, na katerega se prijavljate.
Vaše prijave bomo obravnavali v skladu s Splošnimi informacijami o varstvu podatkov.
Informacij po telefonu ne posredujemo.