Telefonsko bančništvo Tel.Stik
Z enim klicem do vseh informacij o vašem poslovanju, nujnih naročil in hitrih storitev. Brezplačno in enostavno.
Odkrijte prednosti telefonskega poslovanja
Hitro do informacij
Pokličite in s pomočjo avtomatskega odzivnika preverite stanje, promet in limite na vaših računih in karticah - ne glede na dan ali uro.
Prijazne storitve
Za zahtevnejše storitve vam po telefonu svetujejo naši strokovni sodelavci - vsak delavnik med 8:30 in 17:00.
Brezplačna uporaba
Za uporabnike spletne banke Net.Stik in mobilne banke M.Stik je telefonsko bančništvo Tel.Stik brezplačno.
Kaj vse lahko uredim s telefonskim klicem?
Za najpomembnejše informacije vam ni treba zapustiti doma. Pokličete nas lahko po telefonu in dobili boste informacije, storitve ali osebno svetovanje
- Informativno in razpoložljivo stanje na vašem računu
- Promet na računu (zadnjih 10 transakcij)
- Višina limita na osebnem računu
- Višina dnevnega limita za dvige na bankomatih in plačila prek POS terminalov
- Informacije (promet in stanje na računih, limiti na računih in karticah, krediti)
- Naročila (dvig gotovine, povečanje limita, nove kartice, nove kode in gesla, potrdila, izpiski)
- Spremembe (kontaktni podatki, višina depozita, dostop do računov)
- Preklici (storitve, plačilni nalogi)
- Deblokade in reaktivacije (osebna gesla, generator gesel, mobilna banka)
Kako poteka klic?
1
Pokličite brezplačno številko 01 583 66 66 ali 080 18 02.
2
Pritisnite številko 1 za avtomatski odzivnik ali številko 2 za strokovnega sodelavca.
3
Vtipkajte svojo uporabniško številko.
4
Vnesite svoje geslo za Tel.Stik.
5
Sledite navodilom avtomatskega odzivnika ali pa se pogovorite z našim svetovalcem.
Povezana dokumentacija
Cenik računov in kartic (povezava se odpre v novem zavihku)
Splošni pogoji (povezava se odpre v novem zavihku)
PDF (63 KB) |
Pogosta vprašanja
Izberi področje pogostih vprašanj
Pogosta vprašanja
Se ne morete odločiti? Morda potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas!