Limit
Limit - prekoračitev je dodatna rezerva za vse nepredvidene stroške, ki presegajo stanje na vašem Udobnem računu.
Odkrijte prednosti limita
Prvič brezplačno
Prva odobritev limita pri vseh udobnih paketih in računih je brezplačna.
Osebni pristop
Nikoli sami – vaš osebni finančni svetovalec vam stoji vedno ob strani.
Udobno
Postopek za odobritev limita je hiter in enostaven.
Ponujamo POSEBNE OBRESTNE MERE na depozite vsem novim strankam.
Zakaj poskrbeti za limit?
Ker nikoli ne veste, kaj prinese življenje. Z limitom ste pripravljeni na še tako nepričakovane stroške in spontane nakupe.
- Zgornjo mejo limita določimo glede na vaše želje, zmožnosti in mesečne prihodke.
- Obresti plačujete le za znesek porabljenih sredstev v limitu.
- Za spontane večje gotovinske nakupe vam je na voljo limit z redukcijo.
- Cena je odvisna od izbranega Udobnega paketa ali računa, v skladu s cenikom.
Kako naročim limit?
Za naročilo limita se oglasite pri svojem osebnem finančnem svetovalcu ali se naročite preko spodnjega obrazca.
Če na transakcijski račun, odprt pri nas, še niste prejeli 3 plač, ob naročilu potrebujete še zadnje 3 bančne izpiske ali plačilne liste.
Limit z redukcijo
Izkoristite popust ob plačilu z gotovino, obroke pa poplačajte z limitom!
- Limit z redukcijo pomeni, da povečate limit, hkrati pa se dogovorite za postopno zniževanje limita. Tovrsten limit deluje kot obročno plačevanje. S tem lahko pri trgovcu izkoristite popust za plačilo z gotovino, obroke za plačilo pa krijete z vsak mesec nižjim limitom.
- Višino limita in trajanje odplačevanja prilagodimo vašim potrebam, prva odobritev pa je brezplačna.
- Za naročilo limita z redukcijo se oglasite pri svojem osebnem finančnem svetovalcu ali se naročite prek obrazca. Če na transakcijski račun, odprt pri nas, še niste prejeli 3 plač, potrebujete še zadnje 3 bančne izpiske ali plačilne liste.
Preprosta in hitra menjava banke
Udobno življenje se lahko začne takoj. Zamenjava banke je zdaj še enostavnejša, saj večino dela za vas opravimo mi. Postopek je preprost in brezplačen, vseskozi pa vam ob strani stoji vaš osebni bančni svetovalec.
Zadovoljstvo strank je na prvem mestu
"Zelo prijazna in celovita komunikacija, hitro in učinkovito reševanje." Andrej U. ob sklenitvi kredita.
"Zelo pozitivna izkušnja z enim od vaših svetovalcev. Zato sva se s partnerjem odločila, da pri vas skleneva kredit. Odzivni, hitri, zanesljivi in zelo prilagodljivi. Hvala." Petra P. ob sklenitvi kredita.
"Vse pohvale za izjemno delo, hitrost, prilagajanje. Izjemno sem zadovoljna." Brigita B. ob sklenitvi depozita.
"Ste super ekipa." Pavel H. ob sklenitvi depozita.
"Zelo zadovoljna, več kot korekten odnos do strank, občutek, da nisi samo številka pa nepopisen." Diana I.
"Zelo zadovoljen z mojim osebnim svetovalcem. Kadar imam težavo ali vprašanje, mu pošljem mail, na katerega dobim zelo hitro odgovor, ki mi pomaga. Vse pohvale." Metod Č.
All Finance & NPS raziskava 2024, raziskovalno podjetje Valicon, d.o.o.
Raziskava med uporabniki bank je pokazala, da ljudje zelo zaupajo banki Sparkasse, kar ne preseneča, da narašča delež zvestih strank.
"Z računom Udobni Plus sem zadovoljna, saj mi omogoča brezplačno plačevanje vseh položnic, prav tako pa lahko dvigujem denar na bankomatih kjerkoli v Sloveniji brez provizije. To prihrani kar nekaj časa in stroškov, saj ni potrebno iskati ustreznega bankomata, ampak lahko denar dvignem kjerkoli. Paket vsebuje tudi dostop do mobilne in spletne banke, kar mi omogoča hiter vpogled v stanje na računu in preprosto digitalno poslovanje." Urška Kužnik.
"Z Udobnim Plus računom sem si zmanjšala stroške in imam vse, kar potrebujem od banke. Za kakršnokoli vprašanje mi je vedno na voljo izvrstna osebna svetovalka." Ana Piškur.
Povezana dokumentacija
Obstoječe stranke
Za naročilo limita se lahko oglasite se pri svojemu osebnemu finančnemu svetovalcu ali pa se naročite prek obrazca.
Če na transakcijski račun, odprt pri nas, še niste prejeli 3 plač, ob tem potrebujete še zadnje 3 bančne izpiske ali plačilne liste.
Nove stranke
Zadnji 3 bančni izpiski ali plačilne liste.
Če še nimate odprtega računa pri nas, za odprtje računa potrebujete še:
- osebni dokument in
- davčno številko.
Pogosta vprašanja
Izberi področje pogostih vprašanj
Pogosta vprašanja
Se ne morete odločiti? Morda potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas!