INFORMACIJSKO SREDIŠČE (mobilna banka)

13.1.2021, 15:00


Za iOS uporabnike je aplikacija na voljo za namestitev v App Store spletni trgovini.


Za Android uporabnike je aplikacija na voljo za namestitev v Google Play spletni trgovini.

 

Za Huawei uporabnike je aplikacija na voljo za namestitev v App Gallery spletni trgovini.

(V Google Play iskalniku aplikacija še ni vidna. Brez težav pa lahko uporabniki uporabite zgornjo povezavo direktno do objave aplikacije.)

 

Vsi uporabniki ste prejeli registracijsko kodo (v e-sporočilu) in aktivacijsko kodo (v SMS sporočilu), s katerimi aktivirate aplikacijo M.Stik. Za pomoč pri namestitvi in aktivaciji si oglejte ta video.

Nova različica mobilne banke M.Stik

V novi različici aplikacije za mobilno bančništvo M.Stik boste poleg že obstoječih funkcionalnosti lahko:

  • potrjevali spletna plačila s plačilno kartico,
  • v aplikacijo vstopali s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza (slednje omogočajo samo naprave z operacijskim sistemom iOS).

Niste prejeli aktivacijskih kod?

Preverite in po potrebi posodobite kontaktne podatke v spletni banki Net.Stik (meni Nastavitve > Spremembe kontaktnih podatkov). Nato ponovno zaprosite za registracijsko in aktivacijsko kodo na info@sparkasse.si, katere vam bomo nato ponovno poslali na navedeno GSM številko in elektronski naslov.

Kako bo potekala nadgradnja?

Za ponovno namestitev mobilne banke boste po e-pošti in SMS sporočilu prejeli potrebna navodila za namestitev nove verzije.

Postopek prehoda:

  1. Namestite si novo mobilno banko. Povezavo bomo objavili, ko bo nova verzija dosegljiva.
  2. Vnesite aktivacijske kode, ki jih boste prejeli po e-pošti in SMS sporočilu.
  3. Prijavite se v vašo novo verzijo mobilne banke (ikona s slovensko zastavo).
  4. Odstranite staro verzijo mobilne banke (ikona brez zastavice).

Dodatne informacije so vam na voljo na 01/ 583 66 66 ter info@sparkasse.si.

Delovni čas skupine Podpora strankam:

Od ponedeljka do petka: od 8:00 do 18:00 ure

Sobota in nedelja: od 8:00 do 13:00 ure